Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Gorg skrev:

Rimelig hissig nå 😈

Helt enig, Gorg 😁 Likte aldri fronten på X6en med M Sport fangeren, den måtte jeg virkelig gjøre noe med. Ble veldig fornøyd med den nye diffuseren også. Litt vanskelig å få frem rillene på diffuseren med et mobilkamera 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har gått meg hus forbi, Fahad! Gratulerer så mye med vanvittig kul X6, og LCI-utgaven med LED hovedlys er helt fantastisk. Standardfangeren til X6 er direkte kjedelig, men Performance-fronten er ikke annet enn prikken over i´en. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Denne har gått meg hus forbi, Fahad! Gratulerer så mye med vanvittig kul X6, og LCI-utgaven med LED hovedlys er helt fantastisk. Standardfangeren til X6 er direkte kjedelig, men Performance-fronten er ikke annet enn prikken over i´en. :)

Takk for det, Lasse. Standardfangeren var det som irriterte meg mest på denne bilen, fant ingen andre løsninger enn å kline til med Performance fangeren 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Walkabout skrev:

Dette ble meget pent, to flotte oppgraderinger! Rektangulære endestusser og bort med skiltholderne nå, så vil det heve seg enda mer :) 

Takk 😀 Endestusser ble bestilt i dag og skiltholderne må også fjernes ja 😀 Har også bestilt Performance sidefinner 

viewimage.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...