Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, fxslin skrev:

Utrolig artig å se hva du får til med den bilen, liker alt du har gjort til nå!!

Advarsel personlig mening kommer -> Senk på en X6 blir rart synes jeg, disse skal være høye og "store" :-)  

Tusen takk for det, fxslin 😀 Ja, det synes faktisk jeg også. Gabz på forumet her redigerte noen bilder av X6en med senk, men det falt ikke helt i smak. 

Vurderer Hamann takspoiler, tror det kan bli tøft med den 

senk2.jpg.8213092e8a4aab99f74247705f73896e.jpg

senk1.jpg.8c2447839ee1df6e05b42cf563b7b4bf.jpg

big_thumb_c089b63af2d58dcdb03a180d395abfb7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, BimmerFan! skrev:

Jeg kan si med engang at bilen din er den fineste E71 X6n jeg har sett noen gang. Hver gang jeg er innom tråden din så merker jeg at jeg får mer og mer lyst på X6 :) 

Kjempehyggelig å høre, BimmerFan! E71 er kjempefine biler. Jeg er veldig fornøyd så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Walkabout skrev:

Kjør på med både takspoiler og baklukespoiler fra Hamann - begge to er meget aggressive og utfyller hverandre fint. Bare én av delene vil virke rart. Så enten alt eller ingenting er mitt innspill der ;) 

Det første jeg sa når jeg så Hamann baklukespoiler var; ÆSJ, men jo mer jeg ser på bilder av den jo mer vokser den på meg 😀 Synd at jeg allerede har brukt penger på Performance spoiler. Tenkte å bestille takspoileren i første omgang, så får jeg se videre hva jeg gjør med baklukespoileren 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg må bare være enig med de andre her, den spoileren blir litt voldsom. Bilen din er helt perfekt som den er nå :) 

Takk for det, Fredrik. Ja, den er ikke akkurat så veldig diskré 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...