Gå til innhold

Økern´s 320d E90


Oekern
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen ble EU godkjent for en tid tilbake. 
Fikk feil på bremseslanger bak, yttre. Da jeg skulle bytte disse røk selvfølgelig røret i skjøten - så måtte bytte disse også.Disse var helt mjuke etter salt-angrep.
rPcdYoU.jpg
uCXujph.jpg
Bl1fL58.jpg
k7bIWvw.jpg

Måtte bytte ABS enheten også. Den sluttet og fungere sensommer 2017. Var overraskende lett og kjøre bilen uten denne på vinterstid. 
Kjøpte en overhalt enhet på finn og byttet denne på ca halvtimen tenker jeg. Meget enkelt. Var mer jobb med og lufte bremser i etterkant da 2 av nipplene hadde tetta seg, men fikk da åpna dem..
429gEdR.jpg
jKHSPv9.jpg

Ellers veldig fornøyd med bilen. Går og går. Bytter olje og filter mellom hver 10-12 tusen KM. Ved neste oljebytte (290-292tkm) bytter jeg også veivhusfilteret.
Har 2 utvendige "oppgraderinger" som kommer på plass bare jeg blir ferdig med motorbygget til prosjektbilen.. 
Det er selvfølgelig helt talentløst og kjøre med 18" på vinter og 17" på sommer.. Burde hatt omvendt/17" også på vinter...
Er egentlig ganske deilig med 17" på sommer, "får brukt bilen skikkelig". Supersport senkesettet hjalp m e g e t, i alle fall i moderate hastigheter. Er for mye body-roll i høyere hastighet, men dette er en daily så det får bare være.
a77Y5Pa.jpg
laEE8ZX.jpg

Endret av Oekern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...