Gå til innhold

bimmers.no i samarbeid med Michelin søker personer som ønsker å teste ut vinterdekk!


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1280px-Michelin.svg.png

I samarbeid med Michelin søker vi etter personer som ønsker å teste ut Michelin X-Ice XI3 vinterdekk i vintersesongen 2016/2017!

De som blir trukket ut til dette får teste dekkene gratis gjennom sesongen mot at de skriver noen (ærlige) innlegg gjennom sesongen her inne vedr. dekkene (gjerne med bilder/film om det er mulig). Michelin dekker omleggingskostnader, og etter endt testperiode får man mulighet til å kjøpe dekkene til en veldig god pris om man ønsker.

Dette er en glimrende anledning om man ikke har handlet vinterdekk enda, eller ønsker å prøve noe nytt. :)

 

Vi må ta forbehold om at alle dimensjoner ikke er tilgjengelige, men utvalget er ganske bra (velg "Dimensjoner og merkeklassifiseringer" for oversikt her).

Vi søker fire personer som ønsker å være med på dette, og personer som ønsker å være med kan sende meg en kort PM her på forumet om hvorfor du ønsker å være med. Legg gjerne med type bil, ønsket dimensjon, og lokasjon slik at vi kan få litt variasjon blandt de som blir trukket ut.

290x400_desktop_x_ice_3.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vil gjerne prøve vinterdekk.

Kjører selv en 2004 model x5.

Bor i hallingdal å kjører ål geilo til jobb hver dag så vil tro det er mulig å prøve dekkene på diverse forhold i vinter.

Dim er Orginale dekk så er vel 255 40 17 mener jeg å huske? 

Endret av Sirhaakon20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Ønsker å prøve vinterdekk.

Kjører daglig en BMW e92 2008 mod. Holder til på Os rett utenfor Bergen. Pleier å reise på fjellet nesten hver helg,så dekken skal bli testet godt på variert underlag. Bilder og filmer blir ikke noe problem. 

Ønsket dekk dimensjon er 225/40 r18.  

Mvh Tim 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei awt og  Michelin! 

Jeg har en 2013 BMW F30 med BMW's gode bakhjulstrekk. Bor i oslo, men ferdes mye i Hedmark på skiturer, gåturer etc.  og må hanskes med salte og glatte veier både i og utenfor Oslo. Fjordåret var relativt interessant da saltet smeltet snøen for så å fryse igjen, så halve byen skled hit og dit. Hadde Michelin X-ice da, men bakdekket mitt revnet dessverre, og fikk ikke fatt i nytt... Så måtte legge om til nye dekk på ene akslingen. Til slutt endte jeg med å kjøpe nye felger og dekk (synes vinterfelgene var ordentlig dølle) men må si at jeg ikke er heeelt fornøyd med ContiContact Viking 6 vinterdekkene som fulgte felgpakken. Opplever ofte at de ikke suger seg godt nok til underlaget. X-ice dekkene på en annen side! Det satt som limt på is og slush. 

dimmensjonen på vinterfelgene er 245/40 R19

mvh Scott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill. Dere er notert, selv om jeg helst vil ha det på privat melding her inne. :)

Kan forøvrig legge til at vi har fått en del henvendelser, og de aller fleste av disse er veldig gode. Det blir ikke lett å trekke ut noen...

Ser for meg vi bestemmer oss litt nærmere neste helg en gang, så er fortsatt tid til å henge seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har en liten bmw e87 2006mod 118d, kjører hver dag fra hommersåk til klepp i rogaland til jobb, samt til trekket i sirdal om vinteren, veien mot sirdal er det mye svinger, snø og is på veien, ønsker og prøve ut michelin dekkene der, da de forgje hakkapelitta dekkene mine glapp, og bilen begynte og komme i ubalanse, heldigvis for ESPen som slo inn...  Kjører MYE iløpet av en vinter så hadde vært greit og testet disse dekkene!

dim er 195/60R16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt over 50 henvendelser på dette, så jeg vil si responsen har vært veldig bra. :)

Uansett, vi har nå trukket ut fire personer basert på litt forskjellige kriterier, og disse har nå fått beskjed om de ønsker å være med på dette. Vil vente litt med å annonsere hvem disse er, tilfelle noen skulle trekke seg.

Vil takke alle som har sendt inn forespørsel, og kvaliteten på det som har blitt sendt inn har vært veldig god!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da avslører vi hvem som ble de heldige. :)

De som ble trukket ut til dette er:

@codex

@CrZyWiz

@Nytern

@Fuzzy

Vi gratulerer alle fire, og ser frem til dekktestene. :)

Igjen vil jeg også takke alle som meldte sin interesse for dette, og jeg må si jeg ble imponert over antallet deltagere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...