Gå til innhold

///BMW-Tor E39 530dat


 Share

Anbefalte innlegg

12 timer siden, ///Bmw-Tor skrev:

Endelig funnet lekarsjen, kommer fra den delen som er mellom slangen som går inn på høyre side av den delen med rød ring rundt. 

IMG_0106.PNG

Uansett hvor mye jeg leiter på GS så finner jeg ikke delen som går fra den minste røret. Brages har enda ikke funnet den delen etter jeg snakka med dem kl 11 i dag. 

Kommer noen dråper når bilen står etter bruk. (Mellom den plas delen som er festa på slangen som går inn på den minste delen) Den største er jo den som går fram til radiatoren og ekspansjonstanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt opphold så man kunne skifte dørpakning og beskyttelsesdekselet bak :) Men mye vann høyre bak der dekselet har vært borte og pakninga hva slitt og et lite hull. 

 

Har endelig fått støvsugd bilen etter jeg kjøpte den for en måned sia 😬 Har ikke hatt tid eller været har hvert for dårlig. 

IMG_0114.JPG

IMG_0115.JPG

IMG_0116.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/4/2016 at 6:01 PM, ///Bmw-Tor said:

https://www.ebay.com/itm/262635711123  Der er alle knappene

https://www.ebay.com/itm/302123942195  Der er kun er varme knapp

Sorry, mistet login'en her ved PC bytte. Men, tilbake nå:) ..du, de linkene er døde, dessverre. Har du noen annen info om de knappene? navn på dem som solgte, eller noe delenummer e.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Shattered skrev:

Si fra hvis du trenger noe deler, min er titansilber (354), har hele bilen enda, da jeg leter etter ny, men har planer om å avskilte før nyttår :P

Ser etter m-fanger framme og bak, Hella facelift lykter. Men litt lite peng fortiden så skjer ikke i åt hvertfall :P 

Skal inn på Brages Molde neste uke og få fikset kjølevæske lekarsjen. Blir ca 1000 kr i arbeid men en og del som må demonteres for å skifte, har verken sikkerlig plass og stå og tid så da setter jeg den bare inn i stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ///Bmw-Tor skrev:

Ser etter m-fanger framme og bak, Hella facelift lykter. Men litt lite peng fortiden så skjer ikke i åt hvertfall :P 

Skal inn på Brages Molde neste uke og få fikset kjølevæske lekarsjen. Blir ca 1000 kr i arbeid men en og del som må demonteres for å skifte, har verken sikkerlig plass og stå og tid så da setter jeg den bare inn i stedet. 

Har lykter til deg, men jeg har som sagt ikke begynt demontering .  fangeren min er kast. Kan holde deg oppdatert når tida er inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BMW LOVE skrev:

Sorry, jeg får bare denne feilmeldingen når jeg prøver linkene dine (men takk anyway! :)

feilmeld.jpg

Hmm rart funket akkurat i safari men funket ikke etter jeg la den inn her på forumet og trykket på linken.

Prøv og kopier linken og lim inn i nettleseren funker da.

Endret av ///Bmw-Tor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...