Gå til innhold

///BMW-Tor E39 530dat


 Share

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Shattered skrev:

Forresten, lyktene dine ser ut som hella. Men det kan hende Depo har produsert glassene. Mulig det står bak på reflektorene.

Da så :P dem som står på min er hvertfall depo lykter. Dem skal bort men får se når jeg har rå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag starta dagen med og fra til GS i bud for å kjøpe rep sett til ute temp. Men sensoren viser 5,5 grader men samboeren sin viser 1,5 grader  så min viser 4 grader feil hva kan det være er ny sensoren  

Gikk greit og bytte men mangler motor dekslet under og begge nedre innerskjermer er delt i 2 😂 Så må vel bytte ut her å etter hvert. 

Så temp føleren ble bare festet i ledningen til grøftelyset. 

IMG_0120.JPG

IMG_0121.JPG

IMG_0122.JPG

Endret av ///Bmw-Tor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket også dekkbrønnen bake og her er det litt rust som må fikses. 

Noen tips til og fikse det på en grei måte? 

 

Er dette normal? Motor er ikke så kald og et 8 grader ute.

 

 

IMG_0123.JPG

 

Endret av ///Bmw-Tor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, ///Bmw-Tor said:

Hmm rart funket akkurat i safari men funket ikke etter jeg la den inn her på forumet og trykket på linken.

Prøv og kopier linken og lim inn i nettleseren funker da.

Jepp! Funket som en kule da, gitt. Burde tenkt på å prøve det selv! Takker og bukker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13.12.2016 at 13.29, ///Bmw-Tor skrev:

Sjekket også dekkbrønnen bake og her er det litt rust som må fikses. 

Noen tips til og fikse det på en grei måte?

IMG_0123.JPG

 

Noen tips til og få det greit?

 

Trenger også begge lokariskjerm framme også ( det er vel den nederste delen av innerskjermen framme foran dekket er det ikke?) 

Begge er ødelagt da dem har tatt bort i dekket så delt på midta 😩

Endret av ///Bmw-Tor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ///Bmw-Tor skrev:

Noen tips til og få det greit?

 

Trenger også begge lokariskjerm framme også ( det er vel den nederste delen av innerskjermen framme foran dekket er det ikke?) 

Begge er ødelagt da dem har tatt bort i dekket så delt på midta 😩

Begge de var ødelagt på min og, bestilte begge nye uorginal på koed for rundt 2-300kr. Litt annen plast enn resten men denne delen dekke også det stykket under fangeren og. De kommer som 2 seperate deler orginalt. Der ute tempføler sitter. IMG_4123.JPGIMG_4122.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, salnes34 skrev:

Begge de var ødelagt på min og, bestilte begge nye uorginal på koed for rundt 2-300kr. Litt annen plast enn resten men denne delen dekke også det stykket under fangeren og. De kommer som 2 seperate deler orginalt. Der ute tempføler sitter. IMG_4123.JPGIMG_4122.JPG

Da blir det bestilling av det når lønna kommer :P akkurat nå er ute tempen festa over grøftelyset 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ///Bmw-Tor skrev:

Da blir det bestilling av det når lønna kommer :P akkurat nå er ute tempen festa over grøftelyset 😂

DEt blir bra. :D Ser så uferdig ut når det ikke er noe der eller det er knekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å bytte ut grillene jeg kjøpte med disse, men bestiller de fra koed :P Mye bedre en dem som er på bilen nå  

https://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_5_serie-e39-touring-530d/tilbehor-eksterior-grill/grill_e_39_vs_original__51137005837__4829

Endret av ///Bmw-Tor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13.12.2016 at 17.52, BMW LOVE skrev:

Jepp! Funket som en kule da, gitt. Burde tenkt på å prøve det selv! Takker og bukker. 

Fikk knappene i går. Å herregud for en jalla kvalitet det hva på dem med alle. Kommer ikke på bilen min. 

 

Men disse 2 linkene er bra knapper rød og blå men koster 70 kr per knapp  

 

https://www.ebay.com/itm/302164253889 

https://www.ebay.com/itm/302148379991 

 

Endret av ///Bmw-Tor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 13. desember 2016 at 13.23, ///Bmw-Tor skrev:

Da så :P dem som står på min er hvertfall depo lykter. Dem skal bort men får se når jeg har rå. 

 

On 12. desember 2016 at 23.56, Gabz skrev:

Nei, er Depo han har.

Gabz har nok rett. ;) 

 

hvorfor kjøper du ikke bare hele klimapanelet brukt, i stedet for å bruke 1/4 av bruktpris på surr? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan du si 😜 Klaga på knappene til 160 kr 😂 Fikk pengene tilbake. Og kjøpte 2 kald og 1 varm knapp av samme kvalitet som er fra før, men koster der etter. 

Fikk pakke fra GS i går med deksel til mikrobryteren på bakluke så den ble skiftet, samt noen nye skruer til motor dekslet som manglet.

 

Bilen skal inn på Brages Molde på onsdag og skifte en kjøleslange (litt jobb og skifte så orket ikke gjøre selv) etter det så blir det motor vask en dag. (Det trengs 😂 Mye støv og kjølevæske overalt)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/16/2016 at 2:38 PM, ///Bmw-Tor said:

Fikk knappene i går. Å herregud for en jalla kvalitet det hva på dem med alle. Kommer ikke på bilen min. 

 

Men disse 2 linkene er bra knapper rød og blå men koster 70 kr per knapp  

 

https://www.ebay.com/itm/302164253889 

https://www.ebay.com/itm/302148379991 

 

Ouch.. skjønner. Kjipt det da for deg. Men, skal styre klar da! Takk for nye linker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...