Gå til innhold

Runeys Estoril-blå F20, Downpipe og Intercooler S.8


Runey
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AlexZandero skrev:

Følger :)

Tenker en F20 blir min neste bil selv.

Lurer på 1 ting, du har downpipe, men ESS tuning med re-flash tilbyr 218 hk og 365 nm og det er uten downpipe.

Hvorfor ikke gå for Tuningservice.no sitt valg med Steg 2 og 240 hk 330 nm ?

Ganske sikker på at trådstarter har Steg 2 evt mer enn det også. Men du burde nok snakke med ESS hvis det er de du er intressert i. Evt har MHD tuning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, ahj skrev:

Ganske sikker på at trådstarter har Steg 2 evt mer enn det også. Men du burde nok snakke med ESS hvis det er de du er intressert i. Evt har MHD tuning. 

Jeg leste liksom gjennom hele tråden men fant ikke no om hk (bortsett fra 1#), men når du sier det så skulle jo være logisk å ha mer enn ca 220 når han har downpipe.. Jeg kunne i grunn tenkt meg fra tuningservice når den tiden kommer, men først må jeg finne riktige bilen.

Er litt kresen på hva slags utstyr og sånn så venter på den rette ;) men er en fantastisk fin bil TS har laget, jeg har fått mer og mer sansen for disse F20. Det er virkelig et veldig moderne førermiljø og gode kjøreegenskaper, rett og slett masse futt i en liten pakke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 5.01, AlexZandero skrev:

Følger :)

Tenker en F20 blir min neste bil selv.

Lurer på 1 ting, du har downpipe, men ESS tuning med re-flash tilbyr 218 hk og 365 nm og det er uten downpipe.

Hvorfor ikke gå for Tuningservice.no sitt valg med Steg 2 og 240 hk 330 nm ?

 

På 17.7.2019 den 9.12, ahj skrev:

Ganske sikker på at trådstarter har Steg 2 evt mer enn det også. Men du burde nok snakke med ESS hvis det er de du er intressert i. Evt har MHD tuning. 

 

På 17.7.2019 den 22.35, AlexZandero skrev:

Jeg leste liksom gjennom hele tråden men fant ikke no om hk (bortsett fra 1#), men når du sier det så skulle jo være logisk å ha mer enn ca 220 når han har downpipe.. Jeg kunne i grunn tenkt meg fra tuningservice når den tiden kommer, men først må jeg finne riktige bilen.

Er litt kresen på hva slags utstyr og sånn så venter på den rette ;) men er en fantastisk fin bil TS har laget, jeg har fått mer og mer sansen for disse F20. Det er virkelig et veldig moderne førermiljø og gode kjøreegenskaper, rett og slett masse futt i en liten pakke :)

Heihei, vært ganske rolig her en stund, men joda har steg 2 (98 oktan)nå. Bruker Bootmod3 sin programvare, og skal ha opp mot 240hk og rundt 320-330nm. Har ikke hatt den på måling enda.

Alltid kjekt å se at tråden vekker litt interesse, har bare vært litt lite som har skjedd 😅Kommer til å oppdatere litt mer fremover når jeg får tid til å hive inn bildene fra de oppdateringene som mangler, hadde blant annet en ny poleringsrunde før sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...