Gå til innhold

En av Skulebollens biltråder.. 740 solgt😥


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

Hoi! Værgudene er ikke med meg :(
Hadde tenkt meg på Våler i helgen og kjøre på Bmwccn. Men grunnet minus og snø over alle fjelloverganger har jeg slått det fra meg.. :(

Var dog på Bmwccn sitt 1 mai. treff en tur. Uheldig med været der også men fikk nå en pokal for beste bil 2010 tallet :D Frøs dog såpass at jeg reiste hjem før premiering 😅

Klarte ikke ta ett eneste bilde selv på treffet, men låner ett fra CCN.

 


Har også bestilt skvettlapper fremme fra f30. Håper disse går greit og modifisere til. Etter 10k km har bilen allerede godt med lakkslitasje på hjulbuer bak og fronten på sideskjørt 😑 Og det blir vel ikke bedre av at jeg har spacet ut hjula 15mm..

 

 

58694257_2817390548332809_911123822323695616_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Skvettlapper på en M3 🙃 Vil du ikke heller foliere ?

Ja det blir ikke noe pent 🙈 Foliering hjelper kanskje litt på sideskjørt, men hjelper ikke på hjulbuer, hvor der allerede er folie ett stykke opp.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags folie er det på hjulbuene? Bodyfence? Expel?

Begge disse er gjennomsiktige, tykke folier som tåler steinsprut.. til en viss grense. Det blir hull om du får en stor stein fra en bil som kjører i 200 foran deg 😅 Kan ikke så mye om Expelen med det kule med Bodyfence er at den er selvreparerendes. Hell varmt vann på, eller la det stå i sola så fikser den nøkkelriper osv av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvilken folie det er, er originalt.

Skal man dekke med folie må man midt oppå hjulbuen, veldig usikker på hvor pent det vil bli🤔 

 

Er det forresten noen som veit om fleire banedager med Bmwccn? Klarer ikke finne annet enn vålertreffet no🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk ett impuls innfall og reiste på Street Legal i Ørsta idag! 

Dette var egentlig total fadese🤦😂

Var for første gang ute en liten test-tur igår kveld og prøvde meg på ett par rivstarter.. Så har lite kjennskap til dragging med bilen, noe som nok synte igjen idag 😛

launch control som koblet inn under forsøk på børning men ikke under drag, masse firling med moduser og elendige starter🤦 

Nei takke seg til gammel bil med clutch og uten teknologisk dill dall! 

Menmen, fikk nå lufta bilen litt😬

received_301321357445567.jpeg

received_1186478851534612.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Evopower skrev:

Flott farge, nok en gang! Spacere hadde jeg personlig droppa på en slik bil. Du får trene på startene ;) de ska jo ha bra launch system disse her.

Takk for det! Spacere MÅ f8* ha😅

Med god temp i asfalt og dekk funker launch systemet bra, fikk brukt det på ett heat idag, var litt mye hjulspinn da også.. raskeste heatet var faktisk når jeg kjørte i manuell med delvis antispinn. 

Ellers tapte jeg så innmari mye på at bilen bruker litt tid fra du slipper bremsen til den faktisk reagerer.. men dette kunne jeg selvsagt kompansert med og gå av bremsen tidligere. 

Men nå er ikke denne bilen handlet inn for og kjøre 140m drag😅 Så var nok ett engangs tilfelle 😊

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Thundercoil 

Joda, er jo alltids artig selvom det ble litt plunder😅 

Kom over tidene på deltakerne. Ser at totalt sett så var det kun 2 biler som hadde raskere "toppfart" enn meg, vinneren låg mellom 131-133 mot mine 125. Ikke verst det på 140m. når vinnerbilen var en 67 Camaro med gode 700hk, brede dragslicks og dreven sjåfør som driver med SL. 

Så med skjikkelig varme i dekk og en sjåfør med oppegående reaksjonstid så er det nemmen ikke sikkert det hadde blitt så værst😅

 

( Bil nr. 24 )

FB_IMG_1558825158448.jpg

FB_IMG_1558825179945.jpg

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Skulebollen changed the title to En av Skulebollens biltråder.. 740 solgt😥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...