Gå til innhold

En av Skulebollens biltråder.. 740 solgt😥


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, så må man jo spørre seg.. Får man goodwill om bakdemperne ryker om ett år? 

Skulle vertfall vere forbedret type det blir erstattet med.. Men om dette er noe forhandler bare svarte ja på når jeg spurte, det vet jeg ikke😅

 

Den kommer nok "dessverre" uansett for salg il.a 1 mnd.s tid vil jeg tro. Fantastisk bil men det er i4 og😅 Så får vi se om i4 blir beholdt eller om den blir solgt. Er nok litt skeptisk til rekkeviddeangst enda.. 

 

Så om noen ønsker seg en plettfri 7er så ta kontakt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er håpløst. Som regel er det samme ulla de setter inn også. Det med rekkeviddeangst beror nok mye på hvordan du skal bruke bilen. Skal i4en være familiens hovedbil, hadde jeg nok følt på rekkeviddeangsten, men om den brukes som et supplement til det du allerede har, tror jeg den blir fraværende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2021 den 23.05, Skulebollen skrev:

Siden jeg er så godt i gang.. Med Porsche sendt til lakkering igjen, denne gang levert inn både bil og fanger. Og A8en henger å lufter seg, så kom jeg på at jeg har en e34 stående og samle støv.

IMG_20210830_192410257.thumb.jpg.5f67c2f104bf7230b32a415c48a75f12.jpgfikk den ut i frisk luft, starta seff med en gang. Alt bare velstand, nydelig med driftsikker gammel Bmw tenkte jeg.. 

 

9 mil senere står den på tunet med clutch pedal som går rett i bunn. Tydeligvis en lekkasje en eller annen plass på slave eller master. Er dog ikke forsvunnet br.væske så veit ikke hva som er gæli. 

 

@Gabz

Du er ikke alene😬 

Fant du ut av problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2022 den 16.09, Skulebollen skrev:

 

Den kommer nok "dessverre" uansett for salg il.a 1 mnd.s tid vil jeg tro. Fantastisk bil men det er i4 og😅 Så får vi se om i4 blir beholdt eller om den blir solgt. Er nok litt skeptisk til rekkeviddeangst enda.. 

 

Så om noen ønsker seg en plettfri 7er så ta kontakt 😊

Rekker jo å kjøpe en bil eller 2 til før I4 kjem. Alle finn-linkene på messenger viser jo at du ikkje har plana om å roe ned på bilbytta 😛

Endret av GtiGtr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har 7eren fått nye luftbelger begge sider fremme. Og er nå komt for salg 😳😥

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=247601391

 

Oppdaget forleden dag en designfeil som var lite imponerende fra Bmw 😅

Lufteventiler mot frontrute er jo kun i midten av dashbord.. Kjørte i over en time uten og ta fukten nede ved vinduet ( på begge sider ) 

 

Hva har Bmw drevet med her 🤔

 

IMG_20220211_163835252.jpg

IMG_20220211_163842358.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Skulebollen said:

Da har 7eren fått nye luftbelger begge sider fremme. Og er nå komt for salg 😳😥

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=247601391

 

Oppdaget forleden dag en designfeil som var lite imponerende fra Bmw 😅

Lufteventiler mot frontrute er jo kun i midten av dashbord.. Kjørte i over en time uten og ta fukten nede ved vinduet ( på begge sider ) 

 

Hva har Bmw drevet med her 🤔

 

IMG_20220211_163835252.jpg

IMG_20220211_163842358.jpg

Hvor er de siste to bildene tatt? Ser så mystisk kjent ut 🙈😅

Er det Stryn? 🤔

Endret av smashy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Andreas_R skrev:

Det hadde vært interessant å høre dine erfaringer med A8 vs 7-serie. Hvilken av dem likte du best? 7-serien er jo rålekker må jeg si, men helt enig med deg, den skulle hatt webasto.

A8en er en 05mod. Gått 282k når den ble kjøpt, Så det blir nesten ikke sammenligningsgrunnlag.. Men det jeg kan si er at a8en er en bil jeg virkelig er imponert over. Byggekvaliteten fremstår veldig god, det er ekstremt deilig med en så ganmel bil som ikke er opprustet ( alt er jo aluminium ) Det er rett og slett en bil jeg ikke klarer selge selvom den egentlig er litt overflødig😅

Var under den en dag, ikke en brun flekk foruten bolter hverken over eller under 😁 ( Ta likens sjekk på en 05 Bmw ;)

IMG_20220127_203236746.thumb.jpg.fcbc9dc0b879762fa5699d499c19efbd.jpgIMG_20220127_203242293.thumb.jpg.61078702eb170d59bcd27cd204322ff6.jpgIMG_20220127_203248331.thumb.jpg.91cae77c3c5f60f6b942913a75fdd696.jpg

 

8 timer siden, Walkabout skrev:

Er det skuffelse over kvaliteten som gjør at du velger å selge etter så kort tid?

Nei, det var vel egentlig ett spontankjøp som hele tiden var ment som en ventepølse til i4en kom.. ( den ble bestilt i juni ) så håper på levering etterhvert 😊 

Det skal dog sies at dette må være den peneste/mest elegante, eksklusive bilen Bmw har laget. Ser virkelig ut som en luksusbil. Både utvendig og innvendig. Så den går ikke for en hvilken som helst pris.. Det blir jo egentlig en nedgradering til i4m50

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok A8 er såpass gammel, det blir nok ikke riktig sammenligning nei. Har alltid hatt sans for A8 D3, her kan man nok gjøre gode kjøp og få masse bil for pengene. Herlig med aluminiumskarosseri, absolutt :) 

Ellers enig i det du skriver, I4 M50 blir jo litt nedgradering strengt tatt. G11 er en fantastisk bil som står på bucketlista, helt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Andreas_R

Ja den er gammel men holder seg godt 😁 

Den har alt av utstyr og mere til som en ny bil, ink. Keyless og ACC. Og alt fungerer utrolig nok😅 Acc mister dog bilen forran raskt om man holder avstand på svingete vestlandsveier.. Men dette var vel ikke bedre før i tiden😅 

Jeg klarer rett og slett ikke se hvordan man kan få mer bil for pengene enn A8 D3... 

Den blir nok brukt litt som trekkbil til sommeren med GT3en bakpå, går akkurat med 2.2t hengervekt 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jah, hva skal man si... Får fortsette der jeg slapp, denne gang venstre bak. Så ukjørbar bil.. leveringstid fra Bmw, 1.5 mnd!! Tenk at om noen i Europa får knerta en luftbelg til en 7er, så skal man stå uten bil i mnd.vis!

Men fikk plutselig beskjed igår om at delen kom inn til onsdag, så da ble det kun 14 dager 😁 Men spm. I trådtittel står vel godt enda.. 

 

Annonsen er utgått, så bilen blir nok beholdt frem til i4 kommer. Var endel interesserte, noen fremsto som seriøse😅 siklet derfor fryktelig på f80/82 som daily en stund, siden bensinen er billigere enn diesel nå🥴😬 men ingen som klarte brette frem penger så da får vi kose oss med luksusglider noen mnd.er til.. Får vi se om den nå kan 

IMG_20220323_172444862.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Skulebollen changed the title to En av Skulebollens biltråder.. 740 solgt😥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...