Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden Porsche har egen patent på demontering av frontlykter (les video på TikTok av biler med stjålne hovedlykter) så kan det godt hende at man slipper unna frontfanger demontering. På E-GT har du ingen sjans til å ta ut hovedlykter uten å ta av frontfangeren, som er synd siden flere av disse "sprekker" opp i hjørnene og hadde gjort jobben enklere. 

Men ja, er enig i at det for dårlig med en bil ment for "offroad bruk" ikke tåler grus/sand/skitt. Burde sånn sett vært konstruert annerledes fra start av. Biler produsert fra andre kvartal 2023 skal ha de nyeste delene montert, og bør sånn sett ikke være like plaget med vifter som setter seg fast. 

Skrevet
2 timer siden, Snagg30 skrev:

Ingen PAW? 😬

Jeg hadde min inne nylig for akkurat samme problem, vifta høyre foran hadde en ulyd man svakt kunne høre. Dette var kun kosmetisk og skulle jeg få de dekket av de på PAW skulle jeg bare kjøre til den sluttet å fungere, men spurte om pris for å bytte da jeg ikke gidder å kjøre med ulyd og det ble snaue 6500kr. Voldsom pris du har fått… vifta mi fikset seg selv 

Ingen PAW nei, enda. Du sammenligner Taycan med 911 nå🤔

Skrevet
Akkurat nå, Skulebollen skrev:

Ingen PAW nei, enda. Du sammenligner Taycan med 911 nå🤔

Nei. Sa jeg hadde noe lignende problem, om du leser innlegget. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...