Gå til innhold

En av Skulebollens biltråder.. 740 solgt😥


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Geir Anders skrev:

Bare overse meg, jeg har ikke førstehånds erfaring eller tilgang på folien 😂 kan svare på alt du lurer på som distributør og autorisert montør/kurser

Hvor i landet og pris er jo meget int. Da 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skulebollen skrev:

Man ser vertfall godt skjøten der ja🤔 Ikke at det gjør så mye vs original folien da.. Men min har jo steinsprut mye høyere enn det på bakskjermen 😅 

Ville nok lagt den i høyde med toppen av hjulbuen hvis jeg skulle gjort det på nytt.  Hadde også noe slitasje over folien, men har maskinpolert for å redusere det.  Tror potensielt det vises mindre på din bil med lysere farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skulebollen skrev:

Hvor i landet og pris er jo meget int. Da 😊 

På Østlandet ville jeg valgt Scandinano som gregus sier, de er flinke og raske. Pris aner jeg ikke. På tirsdag kan jeg se om jeg finner en flink litt nærmere Stryn, som kan denne folien.

Jeg kan dessverre ikke stjele jobber fra kundene våre 😏 som distributør blir det bare til «eget bruk»

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ser det vertfall ut nå.. syner ikke så godt på bilder, men om man sammenligner med døren ser man hvor sinnsykt mye småhakk der er.. vil folien dempe hakkene litt? Eller må jeg til med omlakkering?

IMG_20190607_162607960.jpg

IMG_20190607_162654758.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har folie på kanaldekslene, på nedre del av bakfangeren på begge sider og diffuseren. Gikk for Xpel, har en kompis som driver grandauto design som fikset dette for meg. Jeg tror det skal være mulig å lakkere opp kun det området du har mye steinsprut også gå for beskyttelsesfolie, men da må du sikkert vente opp til en måned før du setter på folie slik at lakken får "pustet" ut. 

M4en sliter mye mindre med steinsprut pga at hjulbuene ikke stikker så voldsomt langt ut som de gjør på M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fahad skrev:

Jeg har folie på kanaldekslene, på nedre del av bakfangeren på begge sider og diffuseren. Gikk for Xpel, har en kompis som driver grandauto design som fikset dette for meg. Jeg tror det skal være mulig å lakkere opp kun det området du har mye steinsprut også gå for beskyttelsesfolie, men da må du sikkert vente opp til en måned før du setter på folie slik at lakken får "pustet" ut. 

M4en sliter mye mindre med steinsprut pga at hjulbuene ikke stikker så voldsomt langt ut som de gjør på M3.

Hvordan er hjulbuene dine da? Kun original folie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Skulebollen skrev:

Hvordan er hjulbuene dine da? Kun original folie?

Har litt steinsprut jeg også, men prøver å unngå grusveier. Ja, jeg har original folie. Fikk satt folie på frontlyktene også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fahad skrev:

Har litt steinsprut jeg også, men prøver å unngå grusveier. Ja, jeg har original folie. Fikk satt folie på frontlyktene også 

Er hovedsakelig hjulbuene jeg håper og beskytte med skvettlapper 😊 bak blir det uansett ikke skvettlapper så der må jeg ha folie 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fahad skrev:

Jeg har folie på kanaldekslene, på nedre del av bakfangeren på begge sider og diffuseren. Gikk for Xpel, har en kompis som driver grandauto design som fikset dette for meg. Jeg tror det skal være mulig å lakkere opp kun det området du har mye steinsprut også gå for beskyttelsesfolie, men da må du sikkert vente opp til en måned før du setter på folie slik at lakken får "pustet" ut. 

M4en sliter mye mindre med steinsprut pga at hjulbuene ikke stikker så voldsomt langt ut som de gjør på M3.

Må få sett bilen din live en dag, så jeg får noen ideer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert skvettlapper igår😬😬 Om så jeg skal ha folie, så trenger jeg noe midlertidig frem til den tid, skvettlapper var allerede handlet inn. Måtte skjære endel i dem så passformen ble ikke 100 på innerskjermer. Men fra utsiden sitter dem som støpt ivertfall. All modifisering ble gjort på skvettlapper og brukte kun originale festehull, så 100% reverserbart.

Står en midlertidig skrur i øverste feste, denne blir byttet med sort med flatt hode asap ;)IMG_20190610_142825603.thumb.jpg.e3baf3513a64c545a90b0b391ba12548.jpgIMG_20190610_142843931.thumb.jpg.9b02d38654540088aee84952a22e9adc.jpgIMG_20190610_142849394.thumb.jpg.509e7a55f4a173b5f464b078ae935039.jpg

 

IMG_20190610_205655714.jpg

Trygt parkert i garasjen 😊 Gikk brått tom for penger da det viser seg at det koster og bygge hus og garasje 🙄😅 Så garasjeporten har latt vente litt på seg, men har fått skrapet meg opp noen kroner så nå er den bestilt 😊

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hoi! Snart på tide med en oppdatering her😁 skjedd en del på bilfronten siden sist, men det får vi komme tilbake til😅

 

Sitter akkurat nå på kaien i Oslo og venter på og bli plassert bakerst på danskebåten for og unngå striper og den slags 😬

IMG_20190805_151659204_HDR.thumb.jpg.4bbff5af4bec92b11f23594e5afa8eec.jpg

Så går turen videre nedover Europa. Foreløpig kart ser slik ut 

IMG_20190804_220837520.thumb.jpg.1c702d024aebcb53515f11472756a1f9.jpg

IMG_20190804_220855024.thumb.jpg.78416538ffff5daf2f2b84d0b3a63dc2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah.. fikk kjørt ca. 1,5t før neste ferge🤦 gps viste at raskeste rute går via Gedzer - Rostock. 2 timer ferge, 1 time venting. Og ikke mindre enn 1400kr for 2 pers med bil😳 Så neste gang blir det Oslo-Kiel istedenfor Oslo-københavn😅

IMG_20190806_120650942_HDR.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Skulebollen changed the title to En av Skulebollens biltråder.. 740 solgt😥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...