Gå til innhold

En av Skulebollens biltråder.. Problemer med lys, i3


Skulebollen
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med rå doning! Nesten som jeg ser f80 på nytt i den rødfargen! Imolarød er den beste fargen på en M bil er min mening :)

Jeg stemmer for å beholde den original, kun fjerne skiltholderne som tidligere nevnt. Men hva det enn blir, så ser det sikkert bra ut ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen takk for hyggelige kommentarer 😁

@Frode D

Planer for bilen blir i første omgang ikke det helt store. 

Foreløpig er listen:

- Grundig polering og coating

- Spacere på originale 666 hjul, tviler på jeg spacer ut vinterhjula, siden den kommer til og bli brukt liite og vil Spare lakken om jeg først skulle kjøre en tur

- Fjerne skiltholdere som nevnt 😁

- Moderat senk, vil helst ha bilen så original som mulig kjøremessig men det er enoormt med klaring til hjulbue fremme så det MÅ fikses

Dette er vel alt jeg kommer på i første omgang, men tar gjerne imot tips på andre ting.

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ranger1000 skrev:

Grattis med flott skute! Så på denne når jeg skulle kjøpe selv, men den lå ute til fantasipris, så gadd ikke ta kontakt engang. Ser meget flott ut :)

Ja tror di kunne fått mye mer enn hva jeg ga om den ble priset rett fra første stund 😁 

Ellers må jeg rette en stor takk til @lagunilla for mye kjøpshjelp og tips 😊

Han kunne bl.a lære meg hvordan jeg fikk bilen i P😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_20190125_204106720.thumb.jpg.18f09becea7269bba97e3f439675f968.jpg

Ett bilde sier vel mer enn ord..😬 

Men endelig fikk jeg ut dysen på 530. 

Skrudde av mutteren som satt på dysen, ( som var kløyvd! )

IMG_20190118_185657222.thumb.jpg.312c5891b5b182c1c629a6185c3982de.jpg

Fikk sveiset den ihop og ilag med en m16 mutter. Brukte så ett m16 gjengestag og ett lodd så det ble en hjemmelaget ters. Etter litt herjing kom den😊 ikke vanskelig og se der har vert en lekkasje. Men dette har kanskje ikke noe med motorgange og gjøre?

IMG_20190125_204102015.thumb.jpg.f9ad55d4f056ea3bcdfcd4b62969d444.jpg

 

Imorgen får jeg prøve og få ut O-ringen og få vasket nedi der.. noen tips til hvordan gjøre dette på best mulig måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er 530 montert sammen 😊 fikk renset godt nedi dysehullet og smett nedi ny kopper ring. Klarte dessverre å knekke av ett t-stykke til returen når dysen endelig ble revet opp 🤦så ny er bestilt og håper på oppstart tirsdag😁 startet den opp idag men dieselspruten stod så vet enda ikke om det gjorde susen med ny dyse 🤔

IMG_20190126_160459610.jpg

IMG_20190126_160510004.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

9 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

Nydelig M3! 😍😍 Sommer og tørre veier kan vel ikke kom fort nok nå? 😅

 

Takk for det 😊 har nå fått brukt en halv tank i helgen 😬 har vert tørre veier, dog med litt isdekke så er lite grep og finne til og få testet bilen skjikkelig 🙄 Kommer nok til å lufte bilen i ny og ne så lenge man slipper unna saltet.. Det har jeg ingen planer om og la bilen se

 

Like sløv med bilder som alltid men fikk nå tatt noen nye i mørket 😅

Vert minusgrader siden jeg hentet bilen så enda ikke fått vasket den 🤦

Bilen er vertfall helt rå😍 

Men sliter med at det kommer stein inni mellom bremseskive og klosse omtrent hele tiden. Går jo rett og slett ikke å bruke bilen om det ligger strøsand i vegen 😕

 

 

IMG_20190127_183215643.jpg

IMG_20190127_183140188.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i nytt T stykke og montert samme og tatt en prøvetur.. nå funker bilen gull igjen! 😬 

Så da kommer den for salg😅 litt usikker på pris men håper jeg kan få 120 for den 🤔 

Finn annonse kommer fortløpende. Men om noen skulle vere ute etter en e61 er det bare og sende PM

IMG_20190129_220735682.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Skulebollen changed the title to En av Skulebollens biltråder.. Problemer med lys, i3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...