Gå til innhold

Min e61 (solgt)


 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Gabz skrev:

Digg den kula der!

Du får den fra M5 med lys, men akkurat denne får du ikke med lys.

Kan sikkert kjøpe den fra m5 eøler tilsvarende fra ebay og bytte ut tallrekka oppå med en som viser 5 trinn istedenfor 6. Må være transparente tall :) men jeg vet ikke sikkert altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Evopower said:

Kan sikkert kjøpe den fra m5 eøler tilsvarende fra ebay og bytte ut tallrekka oppå med en som viser 5 trinn istedenfor 6. Må være transparente tall :) men jeg vet ikke sikkert altså.

hørte med en kompis i dag :) han hadde fem trins med lys kjøpt fra GS Bildeler men det var i fjord så han viste ikke om de fortsatt hadde det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet komplett alcantara skinninteriør (bortsett fra nakkestøttene som han skulle ettersende)

M3'en venter på en ny bærearm og alt nytt av løpehjul og strammere på motoren :) 

Planem er nå

1: rydde garasjen

2: få m3 kjørbar og ut av garasjen

3: fortsette der jeg slapp på 520'en

20170127_170239.jpg

20170127_170316.jpg

20170127_171017.jpg

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, US-blink på E39 facelift er must :) Funker Carly bra på E39 med appen og det? Slitsomt å måtte få folk til å kode hver gang jeg skal av og på med US blink etc. for kontroller og slikt. Hadde vært kjekt med noe enkelt selv uten å ha PC og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja carly pro appen som koster et par hundrelapper, samt adapter fra ebay, funker veldig bra :) 

På e39, e46 og sånn så er det bare 2 moduler man kan jobbe med, mens de nyere bmwene gir tilgang til mye mer.

Lysmodul og låsmodul kan man jobbe med på e39. Mye enklere enn å få noen andre til å kode ja, som du sier!

received_10154017259316809.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, fikk M3 kjørbar og ut av garasje. Ryddinga ble gjort 10% ferdig. Tar de siste 90% til helga. Er på reisejobb i ukene, så alt skal liksom skje i helgene! 

BBS felgene til e39 tok seg bra ut på m3 også :) kommer Compomotive på den blå smurfen, men har BBS'ene på akkurat nå som transporthjul. De trenger for øvrig 2 nye dekk som skal på, før de monteres på e39 til våren.

(På taket ser man dørpanelene til e39 alcantara interiøret) 

20170129_173130.jpg

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg satt inn speil fra X5 :)

Nå har jeg kompass og autodim. I tillegg fungerer regnsensor og alarmdiode som det skal! 

Egentlig er dette bolt on, hvor man kun må hente 12v strøm og jord fra taklys eller regnsensor. Men siden feste var forskjellig, måtte jeg demontere speil og ledningsnett og flytte det over på rett fot.

X5 speilhuset måtte deles med dremel, mens original speilhuset delte seg lett :) 

 

20170202_203745.jpg

20170202_204850.jpg

20170202_220642.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig resultat: 

Hakkene rundt speilkanten skal slipes ned og ramma må byttes. Var ikke mulig å få delt det uten å ødelegge litt. Så tar et bilde når det er gjort :) 

20170203_164619.jpg

20170203_164823.jpg

 

Autodim er luksus. Første gang jeg har i en bil :)  her demonstrert med biltema lommelykt.

 

20170203_170403.jpg

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Evopower changed the title to Min e61 (solgt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...