aanung Posted January 18, 2017 Share Posted January 18, 2017 Tenker å opprette et lite prosjekttråd her inne. Bilen er en sen 1995 modell 525tds med manuell. Fargen er techno violett. Dette er en bil som har hatt et hardt liv. Men forhåpentligvis kommet i rette hender. Nåværende planer: - Slipe ned og lakke opp igjen på steder hvor en av tidligere eiere har holdt på. - Av med panser-bh og fjerne sot på baklyktene. - Få inn bakseter (fortsatt i tenkeboksen der, men har ei lita datter som også vil være med å kjøre god gammel E34 ) - Få på no anna eksos? (3" hele veien nå) - Fikse en liten oljelekkasje. - Olje/filter skift. - Få inn skinnseter, eventuelt delskinn. - Andre baklykter. - Rust.... - Andre felger. (Allerede handla inn, ligger i Drammen å venter på meg) - Få på dørlister og nyrer Vil tro det kommer mer på denne lista! Fargebetydning:- Er ferdig- Holder på medSlik den er nå: Thundercoil and Shattered 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thundercoil Posted January 18, 2017 Share Posted January 18, 2017 Likte mye bedre etterbildene Kan bli lovende dette. Følger med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shattered Posted January 18, 2017 Share Posted January 18, 2017 Noen som liker hvite blinklys? nice! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabz Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 Følger med her! Hjelper fort på helhetsinntrykket om du får på lister på sidene, original grill osv. Detaljer har mye å si Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel. Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Har sett denne et par ganger når den gikk i Bergen. Så skikkelig lurvete ut Får håpe den blir shinet opp litt i ditt eie da Fine bilder i hvertfall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggo E34 Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 Morro med e34 tråd å fine planer, følger med videre Link to comment Share on other sites More sharing options...
aanung Posted January 27, 2017 Author Share Posted January 27, 2017 Heisann folkens, ikke skjedd mye siden sist, både jeg og bilen venter på bedre vær. Tenkte på dette med US-blink, hva synes folk om det? Er vel kanskje en evig diskusjon(?) Jeg vurderer hvertfall å fjerne det fra bilen. Ha en god helg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel. Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 Syns det er tøft, men er ikke så pent hvis det er skikkelig kraftig lys. aanung 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aanung Posted January 29, 2017 Author Share Posted January 29, 2017 Da har jeg prøvemontert ny felgan, ble bedre en originale felger hvertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aanung Posted February 13, 2017 Author Share Posted February 13, 2017 Oppdatering(?) Her går det smått om senn, ikke mye som har skjedd siden sist, fått på vinterdekk på felgene jeg var å henta. Morgendagen blir å reise og kjøpe seg lakk, pusse ned panseret å få lakka det opp igjen. Ellers leter jeg etter grillramme og nyrer til breifront, rop ut om du har! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris11slett Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 On 28.1.2017 at 0.31, aanung skrev: Heisann folkens, ikke skjedd mye siden sist, både jeg og bilen venter på bedre vær. Tenkte på dette med US-blink, hva synes folk om det? Er vel kanskje en evig diskusjon(?) Jeg vurderer hvertfall å fjerne det fra bilen. Ha en god helg! syns ikke noe om us blink på e34.. eller på bmw generelt. smak og behag. vil du ha det så montere du det din bil 😊 Shattered 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aanung Posted February 13, 2017 Author Share Posted February 13, 2017 5 timer siden, Chris11slett skrev: syns ikke noe om us blink på e34.. eller på bmw generelt. smak og behag. vil du ha det så montere du det din bil 😊 Er allerede US-blink på den, vurderer å fjerne det. Shattered and Chris11slett 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aanung Posted February 13, 2017 Author Share Posted February 13, 2017 Ser nå at dette innlegget ikke ligger i BMW-prosjekter. Mulig å få den flytta over, eller må jeg lage ny? Noen "admin's" her inne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabz Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Admin kan få flyttet den En annen ting du burde gjøre for å heve inntrykket veldig er å få inn bakseter om du ikke har det allerede, og få den godkjent som personbil så du kan slenge på hvite skilter. Shattered 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shattered Posted February 13, 2017 Share Posted February 13, 2017 Var ikke denne nettopp til salgs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts