Gå til innhold

Sndvik's Madeiraviolet E36 coupe - STOR update side 8


Sndvik
 Share

Anbefalte innlegg

On 30.3.2017 at 10.28, tobbis skrev:

Jeg har 18x8,5 ET35 hjul sammen med supersport BE. Jeg må ha spacer fremme for å ikke ta borti coilovers, er bare snakk om 1 mm, men uansett.

Om de sjekket lysa med meg er jeg ikke sikker på, jeg hadde vertfall ikke noe papirer på lysregulering.

Når jeg godkjente senkesettet kom jeg med kjipe stålfelger og orginaleksos, men de kommer nok til å reagere om du ikke har orginalt...jeg ble stoppet i teknisk med scorpion bakpotte, da måtte jeg inn på visning med den originale.

Takk for innspill! Setter jeg stor pris på. Skal prøve å få lånt noen stålfelger til godkjenning av senken om jeg får tak i så da skal vell det løse seg.

Det med lysa fikk jeg tips på privaten om at de blir stilt samtidig som 4 hjulskontrollen så da er det ute av verden.

Har TUV på eksosen jeg skal sveise om som jeg har tenkt prøve å få skrevet inn i vognkortet men spørsmålet er om de vil bli sutrete om jeg fjerner 2 av utblåsa da jeg ikke vil ha 4 utblås.. På TUV papirene så viser tegningen av eksosen 4 utblås... Om jeg fjerner to utblås så vil ikke det ha noe å si for lyden sin del da det er bare et rør som går inn på lyddemparer og over til passasjersiden så jeg ser ikke noen grunn til at dette skal bli et problem, men jeg vet ikke hvor firkanta kontrollør det er mulig å få på BT så vi får bare satse på det er en med sunn fornuft..

bilde av potta det er snakk om

IMG_2610.thumb.JPG.c7ed6bf40f68eb97d51d9465e014880a.JPG

Endret av Sndvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AndeRsen94 skrev:

vanvittig hel og pen e36 ! fint og se du tar så godt vare på den :) 

Fargen er jo bare nydelig spør du meg. Akkurat kjøpt meg Technoviolet e36 m3 og vil si jeg veldig fornøyd med fargen.

Takker og bukker, begynner å bli bra uttynna for E36 i bra stand så noen må jo ta vare på de som er igjen.. 

Technoviolet er blant favorittfargene mine så det kan umulig slå feil. Sikker på den ikke er Daytona eller kom M3 i techno?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sndvik skrev:

Takker og bukker, begynner å bli bra uttynna for E36 i bra stand så noen må jo ta vare på de som er igjen.. 

Technoviolet er blant favorittfargene mine så det kan umulig slå feil. Sikker på den ikke er Daytona eller kom M3 i techno?

Det er jeg ikke 100% sikker på da jeg ikke har brukt så mye tid på bilen etter jeg hentet den. Men er ganske sikker på at det står technoviolet i motorrommet hvertfall (?). Det skal jeg jaggu meg undersøke i morgen . 

Jeg personlig har ikke nok erfaring med de fargene til at jeg hadde sett forskjell tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AndeRsen94 skrev:

Det er jeg ikke 100% sikker på da jeg ikke har brukt så mye tid på bilen etter jeg hentet den. Men er ganske sikker på at det står technoviolet i motorrommet hvertfall (?). Det skal jeg jaggu meg undersøke i morgen . 

Jeg personlig har ikke nok erfaring med de fargene til at jeg hadde sett forskjell tror jeg :)

Visst det står på dempertårnet ditt at det er Technoviolet så regner jeg med det er rett.. Visste ikke M3 kom i Technoviolet. Tenker meg du tar det rimelig kjapt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sndvik skrev:

Visst det står på dempertårnet ditt at det er Technoviolet så regner jeg med det er rett.. Visste ikke M3 kom i Technoviolet. Tenker meg du tar det rimelig kjapt.

 

 

Du har nok rett her.  på dempertårnet mitt står det daytona :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AndeRsen94 skrev:

Du har nok rett her.  på dempertårnet mitt står det daytona :)  

Var det jeg trodde, flott farge Daytona og så er ikke noen nedtur det.

Endret av Sndvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...