Gå til innhold

Sndvik's Madeiraviolet E36 coupe - STOR update side 8


Sndvik
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Sndvik skrev:

Ååå? Hvor da? :)

Skiens traktene, Reg nr er herfra. Husker ikke bilen godt, eller hvem som kjørte den den gang - men husker det reg nr der. Hadde selv et par E36 med NE 6**** reg. Så da ser man på andre BMW selvsagt.

:-)

Hyggelig å se noen overlever og bli stelt med, de fortjener det! Oppgraderingene ser bra ut også, selvom ikke alt er min kopp te, ser jeg en rød tråd og den er bra, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Skiens traktene, Reg nr er herfra. Husker ikke bilen godt, eller hvem som kjørte den den gang - men husker det reg nr der. Hadde selv et par E36 med NE 6**** reg. Så da ser man på andre BMW selvsagt.

:-)

Hyggelig å se noen overlever og bli stelt med, de fortjener det! Oppgraderingene ser bra ut også, selvom ikke alt er min kopp te, ser jeg en rød tråd og den er bra, stå på!

Kan hende du har rett i det ja, jeg hentet den i Valdres men mener på at forrige forrige eier kommer fra Skien om jeg ikke er helt på bærtur... 

Begynner å bli sjeldent med gode E36er så man må nesten ta vare på de som er igjen. Takktakk, det skal jeg prøve på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 30.9.2017 at 21.18, M-jakob skrev:

Ja mener å ha sett den her i Skien`s område for mange år siden. Ble bra sluttresultat med eksosen. Viktig detalj som gjør bilen hel og fin. :)

Takktakk! Ja, passformen på stussene har veldig mye og si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om strukturlakk til plastikk som blir så likt som mulig mtech listene? Har handla meg AC schnitzer leppe så jeg skulle hatt den til å matche resten...

IMG_3895.thumb.PNG.0b4263057d2b4e81fe46692729992d0c.PNG

 

Endret av Sndvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Jeg har carbonleppe fra GS. Jeg tenkte og bare lakke den sort matt slik som den originale leppen er. Hvorfor vil du ha struktur nederst på frontleppen?

Så den står i stil med mtech listene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...