Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Uten at jeg har direkte erfaring selv, så snakket jeg med noen kollegaer. Merk, de tilhører stance gruppen i form av lave VAG biler, og han ga meg ett tips, ha på org hjul med gode dekk. De målte mønsterdybden på dekkene mine, de var splitter nye i november så det gikk som forventet bra.

Ellers får du ha lykke til, så får vi håpe det går i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tennbrikket skrev:

Uten at jeg har direkte erfaring selv, så snakket jeg med noen kollegaer. Merk, de tilhører stance gruppen i form av lave VAG biler, og han ga meg ett tips, ha på org hjul med gode dekk. De målte mønsterdybden på dekkene mine, de var splitter nye i november så det gikk som forventet bra.

Ellers får du ha lykke til, så får vi håpe det går i boks.

Bruker org 13"hjul for godkjenning, men dekkene er slitt yttersiden pga feil hjulstilling. Går dette?

20190321_195553.thumb.jpg.bafe76ee9cdd5c6343d64c1c3e1dc99e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, RF91 skrev:

Gratulera med godkjenningen 🙂 Ser ut som at det gjekk greit å møta til kontroll med litt slitte hjul? 🙂

Takk :)

de påpekte det men siden 4hjuls var dagen før sångikk det greit :)

Likte ikke helt det var over 3 grader camber bak da men det fikk gå denne gang :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, danskiii skrev:

Takk :)

de påpekte det men siden 4hjuls var dagen før sångikk det greit :)

Likte ikke helt det var over 3 grader camber bak da men det fikk gå denne gang 😛

Då har du hatt med greie folk å gjera. Når eg godkjente senken på E39'en så fekk eg spørsmål om bilen hadde vore kræsja sidan fargen i motorrommet ikkje var lik den på utsida av bilen. Fekk eit skeptisk blikk når eg sa at det berre ikkje var klarlakk i motorrommet blanda med litt skit etter normal bruk. Trudde han skulle sende meg heim der og då 😅

Endret av RF91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peiling. Det er 25 år siden jeg hadde E21 selv så husker ikke så mye.

Men dette er bare et koblingspunkt som ligger inne i en ledningsstrømpe. Typisk bare tre ledninger som er loddet sammen. Det er jo uhyre sjelden noe slikt noe ryker, hvis det ikke har vært fuktighet og det har irret. Jeg ville først sjekket tilstanden på kabelskoen som er koblet til skiltlyset.

Det enkleste er nok bare og dra en ny ledning mellom lysene. Eller en ledning fra det ene baklyset og til skiltlyset, gjør det på enklest mulige måten. Du kan jo feilsøke videre for og få det riktig etter at du har fått bilen godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • danskiii changed the title to danskiii's E21. Motor snart klar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...