Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Liten oppdatering en søndag. Bilen står enda på lagring men det trenger litt diverse som jeg også vil ha en egen vri på.

Kommer til å erstatte sigarett tenner med en USB tenner 😅

7CC823A2-912C-4485-99B1-A74EBF8F1AE2.thumb.jpeg.9ea3b7dcd8d5c9def10a6525f9b16391.jpeg

Kommer til å ta av de firkantet dekselet som er rundt og tilpasse den til original plassering.

Som dere ser så har jeg også handlet en turbo trykks måler, denne skal i denne snertne saken her

FBAD6A32-EC9E-4828-8A28-3CD70A44B365.thumb.jpeg.57330c66408c9f8db11d19f7b73463e7.jpeg

Tar 1 hel dag å 3D printe så setter i gang her nå og håper på det beste :) Blir også et deksel til å flytte ned radio, men litt usikker på om denne blir brukt enda :)

7F9AD799-C373-4823-94D2-F221ED2FCE23.thumb.jpeg.fa1af22d5eaba1c2f796a1d589e0cffe.jpeg

Har også laget en modell for kopp holdere, kommer bilder av denne etter hvert :) Vil passe over alle E28 senter konsoller, må bare tilpasses setetypen til bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 8.1.2020 den 21.19, e30 tic skrev:

Ganske så kult at denne teknologien er såpass tilgjengelig for dødelige folk 😎

Ja denne skal bli flittig brukt, mye gammel plast som ikke lages lengre som jeg nå kan få tak i pga den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rune-K skrev:

3d printer virker som et flott verktøy men hvordan finner du ut av formen du skal ha? Du må jo tegne opp det du skal lage først, blir det mye prøving og feiling?

En del av jobben min er 3D modellering og utvikling så er ikke så styr da. Måler opp hvor det skal være og hva som evt skal monteres i så er det nesten ferdig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Liten forandring i fremgangsplan her har jeg funnet ut. Planen var egentlig å rive totalt ned og gjøre klar for lakk, motor, bur, understell osv osv. Omrokkerer dette til to omganger hvor lakk og karosseri må komme i etterkant da det blir for tids, plass og pengekrevende til å ta i en omgang. Større sjangs for arbeid kan starte tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • danskiii changed the title to danskiii's E21. Motor snart klar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...