danskiii Posted January 9 Author Share Posted January 9 1 hour ago, M-jakob said: Husker ikke om du har snakket om noe hk når motor er ferdig men du har vel kanskje en formening om hva det blir? Ellers så er det artig å følge med på oppdatering her. Det blir siktet på 220-250 tenker jeg. Godkjent opp til 286, men k-jetronic har sine begrensninger dessverre. Men burde holde lenge Har også godkjent å montere halvbur men dette blir nå utvidet til helbur! M-jakob and Pekka 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted January 10 Author Share Posted January 10 Intercooler ankommet Akuratt dette designet jeg har lett etter, bare her er det 3" inn/ut så må få tak på litt overgangs muffer Pekka, M-jakob and sveigis 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
steinsus Posted January 11 Share Posted January 11 12 hours ago, danskiii said: Intercooler ankommet Akuratt dette designet jeg har lett etter, bare her er det 3" inn/ut så må få tak på litt overgangs muffer De overgangene printer du lett, så kan du bruke rett-muffer og da kan du også få de vinklene du vil ha for å få det til å se fint ut danskiii 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted January 11 Author Share Posted January 11 9 minutes ago, steinsus said: De overgangene printer du lett, så kan du bruke rett-muffer og da kan du også få de vinklene du vil ha for å få det til å se fint ut Vet ikke om jeg vil få 3D printet disse men de selges i hvert fall i silikon flere steder Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted January 15 Author Share Posted January 15 Da var oljekjøler også ankommet. Liten setrab sak. Må bare finne plassering nå Pekka, HalvorK and sveigis 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveigis Posted January 15 Share Posted January 15 Stadig like bra 😊 Effektmessig hva tenker du tallene blir her ? Snakker vi snille holdbare hester eller tyne ut maks og ta ting som det kommer ?😊 danskiii 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted January 15 Author Share Posted January 15 26 minutes ago, sveigis said: Stadig like bra 😊 Effektmessig hva tenker du tallene blir her ? Snakker vi snille holdbare hester eller tyne ut maks og ta ting som det kommer ?😊 Vi får se. Maks tillatt er 286hk. Men vil nok si meg fornøyd ett sted mellom 220 og 250hk begrensende faktoren her er bensinsystmet, fårnikke så mye mer utav det med mindre man går over til kugelfischer eller lignende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sveigis Posted January 15 Share Posted January 15 4 minutter siden, danskiii skrev: Vi får se. Maks tillatt er 286hk. Men vil nok si meg fornøyd ett sted mellom 220 og 250hk begrensende faktoren her er bensinsystmet, fårnikke så mye mer utav det med mindre man går over til kugelfischer eller lignende. Ja pokker ,må gå meget med så mye hk i denne lille tassen her . Blir spennende 😊😊 danskiii 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted January 18 Author Share Posted January 18 Skulle gjerne hatt noen motiverende ord på hvorfor jeg skal fortsette med K-jet og ikke endre til datasprut midt oppi alt dette Er så mye gøy som frister Pekka and sveigis 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune-K Posted January 19 Share Posted January 19 3 timer siden, danskiii skrev: Skulle gjerne hatt noen motiverende ord på hvorfor jeg skal fortsette med K-jet og ikke endre til datasprut midt oppi alt dette Er så mye gøy som frister Dét står mye mer respekt av folk som klarer å få K-jetronic til og gå pent i hele turtallsregisteret. Da er du virkelig mekanikker. liffi, sveigis, MGunders and 1 other 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted January 19 Author Share Posted January 19 7 hours ago, Rune-K said: Dét står mye mer respekt av folk som klarer å få K-jetronic til og gå pent i hele turtallsregisteret. Da er du virkelig mekanikker. Der har vi det, da fortsettes det med K-jetronic! Spent på hvordan et blir med blandingen av deler. Saab Turbo bensinfordeler, WUR, og luftmengde måler, E21 underdel til luftmengdemåler, 2002tii innsug, E12 528i innsug spjeld. Foreløpig ingen kaldstarts ventil eller luft regulator.. sveigis and Rune-K 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabz Posted January 20 Share Posted January 20 Her har det gått framover, bra jobba! Og grattis med godkjenning! danskiii 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted January 20 Author Share Posted January 20 3 hours ago, Gabz said: Her har det gått framover, bra jobba! Og grattis med godkjenning! Takker for det hehe ser du har ikke vært innom på lenge, plutselig 11 notifikasjoner, alle fra Gabz som har kommentert rundt om Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabz Posted January 20 Share Posted January 20 Hahaha, ja, ble litt å ta igjen danskiii 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
danskiii Posted February 13 Author Share Posted February 13 Da har jeg fått inn alt jeg egentlig trenger (tror jeg) for å starte på k-jet konverteringa. Men siden alt av deler er brukt så skal det få seg en tur i en delevasker, straks han som eier den er blitt fri for korona 😛 I mellomtiden har jeg prøvd meg litt mer frem med sideskjørt. Det kan bli greit dette når det kommer på plass, og jeg får laget til en fix på den manglende biten på hver side Gleder meg til å få hus.. fellesgarasje gir nada motivasjon for å skru..! Olaandref, Pekka and Bimmerlorris 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts