Jump to content

danskiii's E21. Smålig startet på turbo prosjektet.

danskiii
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, M-jakob said:

Husker ikke om du har snakket om noe hk når motor er ferdig men du har vel kanskje en formening om hva det blir? Ellers så er det artig å følge med på oppdatering her.

Det blir siktet på 220-250 tenker jeg. Godkjent opp til 286, men k-jetronic har sine begrensninger dessverre. Men burde holde lenge :)

Har også godkjent å montere halvbur men dette blir nå utvidet til helbur! :)

12 hours ago, danskiii said:

Intercooler ankommet :)

B749AD5F-2A5F-4C16-84CD-8F7B95B25D4F.thumb.jpeg.62460b93ae03fd99dc0fdefa255fe835.jpeg

Akuratt dette designet jeg har lett etter, bare her er det 3" inn/ut så må få tak på litt overgangs muffer :)

De overgangene printer du lett, så kan du bruke rett-muffer og da kan du også få de vinklene du vil ha for å få det til å se fint ut :)

9 minutes ago, steinsus said:

De overgangene printer du lett, så kan du bruke rett-muffer og da kan du også få de vinklene du vil ha for å få det til å se fint ut :)

Vet ikke om jeg vil få 3D printet disse men de selges i hvert fall i silikon flere steder :)

26 minutes ago, sveigis said:

Stadig like bra 😊

Effektmessig hva tenker du tallene blir her ?

Snakker vi snille holdbare hester eller tyne ut maks og ta ting som det kommer ?😊

Vi får se. Maks tillatt er 286hk.

Men vil nok si meg fornøyd ett sted mellom 220 og 250hk :) begrensende faktoren her er bensinsystmet, fårnikke så mye mer utav det med mindre man går over til kugelfischer eller lignende.

4 minutter siden, danskiii skrev:

Vi får se. Maks tillatt er 286hk.

Men vil nok si meg fornøyd ett sted mellom 220 og 250hk :) begrensende faktoren her er bensinsystmet, fårnikke så mye mer utav det med mindre man går over til kugelfischer eller lignende.

Ja pokker ,må gå meget med så mye hk i denne lille tassen her .

Blir spennende 😊😊