Gå til innhold

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, RF91 skrev:

Dette kan jo bli veldig bra 🙂 Dog er eg litt skeptisk på camberen og det kommande dekkstrekket bak. Spent på å sjå korleis det blir til slutt! 😎

Camber blir jo ikke noe annerledes i forhold til hva den har vært ettersom høyden er den samme :)

Litt skeptisk på strekket selv også, men kunne tenkt meg å slippe kjøpe nye dekk når disse bare er kjørt 2500km :) Spent selv 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2019 den 19.28, RF91 skrev:

Dette kan jo bli veldig bra 🙂 Dog er eg litt skeptisk på camberen og det kommande dekkstrekket bak. Spent på å sjå korleis det blir til slutt! 😎

Ikkje prøv deg, du liker dekkstrekk 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Joachim S Hamar skrev:

Dette blir tøft. Mulig det står et sted, men hva blir dim på felga nå? Å hvilken dekk dim skal på? 😊

 

Takk :D

Skal stå på forrige side mener jeg på.

Det blir 15x9" bak med 195/50 dekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hoppsann allihopa.

Nå nærmer det seg eu-kontroll for grønne bønne igjen, frist 31.03.2019. Andre gang i midt eie så litt spennende å se hvordan den har levd etter jeg begynte å virkelig kjøre den igjen :) 

Mem mye har jo blitt gjort og det er en bra ting men også en ting som bekymrer meg litt. Derfor har jeg et par ting jeg undrer på:

- Tilhenger kontakten i motor rom som er for hurtigkobling av ledningsnett til motor.

- Ledningsnett som er hengt opp i hjulbuen som går til lykter, radiatorvifte og tempsensor.

- Taifun lyktene, hvir kunnde ytterste er i bruk, har kjøre og fjernlys på samme istedenfor fjern inderst.

- Senkesett er ikke godkjent. Ei heller tatt 4-hjulskontroll. (Denne sier seg selv at ikke går men lister den opp.)

- Batteriet i bagasjerommet.

- Laminatgulvet i bagasjerommet med tilhørende rammeverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står vel fortsatt at alle lykter som er montert skal virke så der vil du nok få et problem. Sålenge batteriet er ordentlig festet så burde det ikke være noe problem. Hvor mye annet "skrot" du har lagt i kofferten har de ikke noe med så hvis du velger og frakte et laminatgulv i bagasjen så må det være greit. Det andre elektriske kan jeg ikke se noe problem med. Regner med at det er ordentlig festet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Rune-K skrev:

Det står vel fortsatt at alle lykter som er montert skal virke så der vil du nok få et problem. Sålenge batteriet er ordentlig festet så burde det ikke være noe problem. Hvor mye annet "skrot" du har lagt i kofferten har de ikke noe med så hvis du velger og frakte et laminatgulv i bagasjen så må det være greit. Det andre elektriske kan jeg ikke se noe problem med. Regner med at det er ordentlig festet.

Tenkte meg det ja. Kan jeg bare ta ut inner lyktene da og la det være tomme griller?

Batteriet har leg laget egen brakett til som både holder det nede og fast i 2 retninger inn i et hjørne så det får ingen vei.

Alt elektrisk er festet godt ja.

Er jo også bygget om til elektrisk bensinpumpe men det burde vel heller ikke ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se noe problem med og demontere lyktene. Husk bare at man ikke liker utstikkende skarpe kanter.

Bare se over innfestingen og slangedragningen på bensinpumpen så bør det være greit. Husker en bekjent av meg som monterte bensinpumpe og filter som det laveste punktet på bilen. Det var ikke veldig populært på kontrollen. Skal også sies at han dunket filteret nedi på vei hjem fra kontrollen igjen. Da forsvant mye bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette varsler starten på noe gøy :D

T25/28 Garret turbo fra Nissan 200sx SR20DET. Må overhales men fikk gratis av en kollega så burde gå greit innen for prosjekt "budsjett turbo konvertering".

Driver også å dealer smått på m10 318i fra en E30 som ikke har gått så langt og følger med alt til K-Jet. Greit å ha en egen motor som er turbo og kan bygges utenom bilen :)

20190207_125723.jpg

20190207_125659.jpg

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Eselfjes skrev:

Dette er jo drømmen😍Følger med!

Ja dette blir gøy :)

Forvent derimot ikke boe spesielt hyppig med oppdateringer helt enda, blir nok ikke ferdig med delesamling og infosamling før sesongen allerede er ferdig :)

Skal kjøres på K-jet systemet og ikke datasprut, såpass kan jeg dele :)

20190207_163045.jpg

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommet inn foringer for stab stag bak slik det endelig kan monteres til våren. Satser på litt mindre krenging i svinger etter det :) Autobua.no har greie priser på powerflex og rabatt for bimmersmedlemmer 🤙

20190208_164042.thumb.jpg.56b84befe587fb83b1b0b462d4c2c1ea.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • danskiii changed the title to danskiii's E21. Motor snart klar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...