Gå til innhold

BMW F11 530xd/E91- Sommersko 343 s.15


thbrekke
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med kjempefin F11! Disse bilene holder seg utrolig bra med tanke på at designet bikker 10 år nå. 
Du skriver sort nappaskinn i første post, men i utstyrslista står det dakotaskinn? Mange sier de foretrekker nappaskinn men jeg synes det er for homogent og glatt, foretrekker faktisk strukturen i Dakota selv 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Ja alltid likt disse bilene godt! Herlig kjøremaskin. Denne er også optimalisert så spenner bra ifra. Rimelig sikker det er montert nyrer fra facelift modell også.

Liten glipp med interiøret ja ser jeg, gav det uansett en runde med swissvax idag :)

Endret av thbrekke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Walkabout skrev:

Gratulerer! F11 530d pre-LCI må vel være en av de bilene som gir mest kjøreglede/komfort/plass for pengene i dag. Tidløse biler. Spesielt HUD og HiFi Pro kommer du til å like godt på denne :) 

Takker så mye! HUD er fine ting :) Denne har heller ikke vært vinterkjørt siste 4-5 årene (litt utrolig med tanke på det er xdrive). Kilometerstand er nettopp passert 123 000. Satser på det er mye bil igjen.

1 time siden, sveigis skrev:

Gratulerer med nydelig bil.😀

Disse er kjempefine helt enkelt .👍

Takk! :)

Det syns jeg og! 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Mot slutten av sesongen fikk jeg abs lampe på E34en. Leste ut feilkoder  og fant feil på abs sensor venstre foran. Fikk bestillt ny, ble Ebay da det var 1/3 av pris i norge. Orginal BMW vare. Byttet sist uke og lampe forsvant :) Nå står den lagret for vinteren.

F11en blir brukt minimalt slik været har vært på vestlandet siste tiden. Står med vedlikeholdslader tilkoblet. Tenker å ta av 20" og sette på de orginale 18" m-sporthjulene i vinter. Har ikke vinterdekk til den, gidder ikke stresse med å skaffe heller, før det blir et must. Pr nå er det en Ford Focus som tar støyten på vintersaltede veier👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
På 4.11.2020 den 21.48, thbrekke skrev:

Mot slutten av sesongen fikk jeg abs lampe på E34en. Leste ut feilkoder  og fant feil på abs sensor venstre foran. Fikk bestillt ny, ble Ebay da det var 1/3 av pris i norge. Orginal BMW vare. Byttet sist uke og lampe forsvant :) Nå står den lagret for vinteren.

F11en blir brukt minimalt slik været har vært på vestlandet siste tiden. Står med vedlikeholdslader tilkoblet. Tenker å ta av 20" og sette på de orginale 18" m-sporthjulene i vinter. Har ikke vinterdekk til den, gidder ikke stresse med å skaffe heller, før det blir et must. Pr nå er det en Ford Focus som tar støyten på vintersaltede veier👍

@thbrekke Har du feilkodeleser som funker på E34’en? I så fall hvor har du kjøpt/fått tak i? Jeg har ABS-lampe på min ix også, mistenker en sensor, men skulle gjerne fått lest av eventuelle andre koder også!

Ellers må jeg jo bare gi en stor tommel opp for flotte biler og godt bilhold 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, henfjel skrev:

@thbrekke Har du feilkodeleser som funker på E34’en? I så fall hvor har du kjøpt/fått tak i? Jeg har ABS-lampe på min ix også, mistenker en sensor, men skulle gjerne fått lest av eventuelle andre koder også!

Ellers må jeg jo bare gi en stor tommel opp for flotte biler og godt bilhold 😄

Takk for det!

Angående feilkodeleser som funker på e34, har jeg bare brukt INPA med overgangskabel fra obd1 til obd2. Har ikke måtte bruke det mye. Men har hjulpet meg med et vanskelig air bag lys og abs feil. Gikk helt smertefritt. Kjøpt på ebay noen år tilbake👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • thbrekke changed the title to BMW F11 530xd/E91- Sommersko 343 s.15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...