Gå til innhold

F82 M4 San Marino Blå,E46 M3 San Marino blå


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, tobbenm4 skrev:

Fikk min ifjor 29 mai, grusefornøyd med både farge og opplevelse. Det tar litt tid før bilen løsner, men du hendelse hvor det tar av når alt er avslått.

Det gikk ca 4 trackdays før en fant flyten. men den beste combonen av comfort og sport+

0,76 på mila på langkjøring og 4,0 pr km på  bane:)

Du får slenge ut 1 bilde å 3 så jeg kan glede meg enda mer :). Blir vel litt tilvenning i begynnelsen, men det er bare kjekt :). Trodde faktisk ingen andre hadde SanMarino blå Farge, Men forstår deg. Den er griselekker :)

1 time siden, Frode D skrev:

Der kom det tråd ja. Ufattelig fin bil og farge. :)

Legg gjerne ut litt interiørbilder når du får den hjem. :)

Takker.Er vel fare for at det kommer ut noen flere bilder når jeg får den hjem :)

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Gratulerer med kjempebil i unik farge :D Så skal du ha stort klapp på skulderen for å velge manuell, det hadde jeg også valgt i en slik bil. Du mister litt tid på 0-100 men du tar det igjen på kjørefølelse. 

Det er ganske sykt å få oppfylle drømmebilen sin, så jeg kan tenke meg du er høyt oppe om dagen :) Man lever kun en gang, kjør drømmebilen og kos deg!

Takker. O-100. Sånn til vanlig så får du vel ikke brukt launch controllen allikevel. Jeg vil ha en enkel bil. Vil jeg kjøre fort, så er det bare å gi gass. Ikke trykke på mange knapper......

1 time siden, StianAolsen skrev:

Gratulerer med kanon valg av bil. Har selv f80 M3 og manuell, automat vet ikke alternativ og angrer ikke! 😄

Takker. Er ikke mange som har manuell. Men for meg så var det aldri en tvil. Selv om den gang den skal selges kan by på en utfordring. Men jeg kjøper ikke biler med tanke på videre salg. :)

7 minutter siden, E.H.D skrev:

Hvordan var det å bestille Individual farge som ikke står i prislisten? Antar det koster endel mer, ser at i USA så ligger Individual farger som dette på 5000 USD. 

Det tar litt lenger tid å bestille, men det er ikke et problem. Prisen varierer fra farge til farge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sydenfareren skrev:

Du får slenge ut 1 bilde å 3 så jeg kan glede meg enda mer :). Blir vel litt tilvenning i begynnelsen, men det er bare kjekt :). Trodde faktisk ingen andre hadde SanMarino blå Farge, Men forstår deg. Den er griselekker :)

Takker.Er vel fare for at det kommer ut noen flere bilder når jeg får den hjem :)

Takker. O-100. Sånn til vanlig så får du vel ikke brukt launch controllen allikevel. Jeg vil ha en enkel bil. Vil jeg kjøre fort, så er det bare å gi gass. Ikke trykke på mange knapper......

Takker. Er ikke mange som har manuell. Men for meg så var det aldri en tvil. Selv om den gang den skal selges kan by på en utfordring. Men jeg kjøper ikke biler med tanke på videre salg. :)

Det tar litt lenger tid å bestille, men det er ikke et problem. Prisen varierer fra farge til farge. :)

IMG_1339.thumb.JPG.5fa8a42e853c703fffd40b4fa1f320ea.JPGIMG_1211.thumb.JPG.6b55d6b4333953e45d3572c85a9e43ae.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, StianAolsen skrev:

Hehe, det er nokk flere som oss der ute. Tenker helt likt som deg, kjøper ikke en bil jeg ikke blir 100% fornøyd med, kun fordi den selger lettere når den tid kommer 😀

For min del er det vertfall lenge til salg er aktuelt :) Godt jeg ikke er alene.....

5 timer siden, VHaugen skrev:

Gratulerer så mykje, gleder meg til å sjå, fekk prøve ein slik når BMW var rundt med slike biler her i høst, blitt GANSKE hekta :P Men sia eg har F10, ha eg fryktelig lyst å prøve F10 M5'n også då men M4 va meeeeget sprek :D

Takker. :)  F10 er sikkert heftig den også. Det er jo lit smak og behag. Og selvfølgelig behov dersom man må tenke på det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • sydenfareren changed the title to M4 San Marino Blå SELGES
  • sydenfareren changed the title to F82 M4 San Marino Blå,E46 M3 San Marino blå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...