Gå til innhold

Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020


 Share

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Amistad skrev:

Den er i baksetet <--- har du hunden i baksetet på bilen ? Er du gal mann ? :D jeg hadde måttet ta turen innom nerveklinikken ...

Beklager, må nesten presisere at den er i bur, der buret står i baksetet. :D Festet med sikkerhetssele igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona trenger ny bil, da hun skal pendle til Sarpsborg fra Moss. Samtidig ønsker hun også en bil som kan brukes til å kjøre til Elverum, der familien bor, kanskje også når jeg ikke er med. Er det da greit å gå for en hybrid, slik at man slipper å lade på veien? Samtidig bør det være plass til både barnevogn- og sete samtidig, da faller Audi A3 etron og Golf GTE i fra, og opp dukker alternativ som Mini Countryman og BMW 225xe. Leasingkostnaden over 3 år og 60000km skiller drøyt 300,- i mnd på de to sistnevnte. Disse føler vi også er sikre og støysvake nok til både pendling og eventuell frakt av barn. Vi heller mest mot Minien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det konkludert: Det blir A3 eTron med virtual cockpit, stor navi, dab, blåtann ditt og datt, adaptiv cruise, 17" sommerhjul, 16" vinter og ikke minst: Matrix LED. Var heldig og fikk 40000 i rabatt på bilen, slik går det når kona bestemmer. :P  Hun dro rett og slett for å prøvekjøre og konkluderte timen etter å ha prutet litt. Flink kone! Var vel også leveringstiden på under seks uker som bidro til dette.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Liten oppdatering: Bilen har for to mnd siden vært inne for løs seteramme, nå har det skjedd igjen og er verre enn tidligere. Leker med tanken på å heve kjøpet om det skjer igjen og kjøpe noe annet moro fra BMW. :P  (Neida. :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, fupsaker skrev:

Liten oppdatering: Bilen har for to mnd siden vært inne for løs seteramme, nå har det skjedd igjen og er verre enn tidligere. Leker med tanken på å heve kjøpet om det skjer igjen og kjøpe noe annet moro fra BMW. :P  (Neida. :wink: )

Godt man har garanti på slikt 😃👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Ja, godt er det. Er jo bare en filleting, men like fullt irriterende..

Har byttet ramme på førersetet på min bil pga. at det vippet og laget en Klakkelyd ved svinger, rundkjøringer etc. 

Byttet på garanti. Helt fint igjen nå :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...