Gå til innhold

Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020


 Share

Anbefalte innlegg

19 timer siden, macrorain skrev:

Hvordan gikk dette? Merket du noe forskjell?

Jeg gjorde det ikke der. Dro til @Nautiluz i stedet og tok dørene, samt litt i bagasjerommet. Det ble bedre, absolutt. Men run flat-dekkene er likevel den største synderen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fupsaker skrev:

Jeg gjorde det ikke der. Dro til @Nautiluz i stedet og tok dørene, samt litt i bagasjerommet. Det ble bedre, absolutt. Men run flat-dekkene er likevel den største synderen. ;-)

Ok, så du gikk for dynamat/dempematter istedenfor understell? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånte bort bilen til mine foreldre forrige uke. 😂 

En buss kjørte i siden på bilen da den stod parkert utenfor Kristiansand. Traff først hengeren med gummibåt på, deretter innom min bakfanger, bakskjerm og bakdør, samt bakfelg. Slikt kan uheldigvis skje, uansett har sjåføren av bussen og hans arbeidsgiver påtatt seg alt ansvar, dialogen med begges forsikringsselskap har vært god, så allerede i dag var bilen på takst. Time for fiks er 6.8. :) Ble en fin bulk i døra, siden den er av stål rettes den og ikke byttes, visst. :)

20180724_181706.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vurderer å kjøpe noe annet, kanskje Alpina D3 2016 e.l, så lufter bilen for salg: 675 000,- er prisen pr 1.9, eventuelt overtakelse av leasing på 6900,- i mnd og innskudd kan diskuteres, da jeg gikk inn med 160k 20.4.2017. Noe fornuftig vil kanskje være rundt 90k i så fall. Bilen har jo alt utstyr minus skinn og elektriske seter, samt auto-PDC. Men har i tillegg webasto, noe ingen andre slike har, såvidt meg bekjent. Så om noen kjenner noen, rop ut. Eller om du vil ha den selv. ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7.8.2018 at 18.25, papertiger skrev:

D3, ikke B3? Alpina blir jo ALDRI feil uansett :D 

Ps- trådtittelen din leses nå lett som «min F31, nyrene mine og senk vurderes solgt» :D jeg hadde i hvertfall solgt en nyre og to for en Alpina

Ja, D3 får man til en fornuftig pris i facelift, omtrent det jeg eventuelt selger min for. ;-)  Skal søke litt mer, B3 hadde vært artigst, uten tvil. Men jeg tror 350 dieselhester sparker rimelig greit også. :) Og ja, dette med nyrer kan jeg være med på. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gorg skrev:

Tilbake til diesel eh? D3 kan ikke være så verst da..

Ikke sikkert, men lufter interessen for bilen. Ligger jo en 2014 B3 til salgs også som kunne vært noe. ;-) Med nye lykter, NBT og adaptiv cruise, så er den perfekt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...