Gå til innhold

Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020


 Share

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Gorg skrev:

Du har vel kjørt M4, dog ikke så voldsomt lenge. Kanskje M2? Ville ikke valgt noe annet merke i alle fall :D 

Fikk du kjørt M6 på turen? Den er i alle fall skamrå!

Hehe, vi skal være på tur i én uke, så trenger litt str på bagasjerommet. :wink: Fikk bare kjørt den opp fra garasjen. :P Nja, vil jo prøve noe annet enn BMW kanskje? 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fupsaker skrev:

Hehe, vi skal være på tur i én uke, så trenger litt str på bagasjerommet. :wink: Fikk bare kjørt den opp fra garasjen. :P Nja, vil jo prøve noe annet enn BMW kanskje? 🙈 

App, app, app! 😎 

Som den nye smash reklamen

Ville ha vurdert M6 coupe/cab selv, utrolig god og morsom bil å kjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk for øvrig tilbud på E-Tronic fra ESS, 67hk og 97nm visstnok. Da har jeg 319hk og 447nm. Burde være friskt nok det. :) Og til en pris på 5900,- så er det mer fristende enn DTUK som jeg har svært god erfaring med. Noen som mener jeg ikke burde prøve ESS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fupsaker skrev:

Fikk for øvrig tilbud på E-Tronic fra ESS, 67hk og 97nm visstnok. Da har jeg 319hk og 447nm. Burde være friskt nok det. :) Og til en pris på 5900,- så er det mer fristende enn DTUK som jeg har svært god erfaring med. Noen som mener jeg ikke burde prøve ESS?

Stort problem med disse er at du mister garantien på bilen... de kan se at programvaren er endret og en varseltrekant dukker opp når bilen kobles til diagnose. Dette blir sendt rett til Tyskland....... var i alle fall det jeg fikk beskjed om fra Bavaria.

kunne tenkt meg ESS boks selv. De drar ca 80-90 hk til ut av min bil :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lifeasiknowit_bmw skrev:

Stort problem med disse er at du mister garantien på bilen... de kan se at programvaren er endret og en varseltrekant dukker opp når bilen kobles til diagnose. Dette blir sendt rett til Tyskland....... var i alle fall det jeg fikk beskjed om fra Bavaria.

kunne tenkt meg ESS boks selv. De drar ca 80-90 hk til ut av min bil :P 

Virkelig? Men hadde boks fra DTUK på mine forrige biler og fikk aldri noe beskjed om det. Så må sjekke opp nærmere i så fall. :)

 

Tror jeg sa deg på Shell i Elverum i går forresten? 

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kennethe34 skrev:

E-tronic er ikke sporbar, den manipulerer signaler fra boost sensor 1 og 2 og kamakselgiver på eksossiden (N20), ingen endring i software.

Er meget fornøyd med min, men mye vil ha mer :P

Så dette er 100% sikkert? Ville gjerne kjørt på med det på min bil da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...