Gå til innhold

Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020


 Share

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Gorg skrev:

Jeg sier som Chris Harris, thats MEGA! 👌🏻

Hehe, helt supert!

 

14 timer siden, Gorg skrev:

Da kommer det vel noe lydklipp snart? Håper du har tatt før så vi går høre forskjellen

Nei, har jo ikke noe fra før. :(

 

13 timer siden, awt skrev:

Ikke noe annet å gjøre enn å montere tilbake det gamle da. :D

Hahaha, fort gjort, det!

 

13 timer siden, Fahad skrev:

Så veldig bra ut! :)

Takk, takk, svært fornøyd! :)

 

10 timer siden, Walkabout skrev:

Dette ble meget bra! Tøff og balansert rumpe nå :P Tenkt noe på Performance diffuser også? En litt mer hissig diffuser, sammen med foliering/lakkering av refleksene ville satt prikken over i'en på bakpartiet :) 

Takker! :) Nei, ikke tenkt i den retningen, for den er ikke kompatibel med elektrisk hengerfeste. Men foliering/lakkering av refleksene kan jeg kanskje ta på sikt.

 

9 timer siden, Lars S skrev:

Gratulerer med veldig fin vogn!

Eksos oppgraderingen ble veldig bra.

Fikk du koblet til spjeld på eksos, eller er det alltid åpent?

Veldig clean look bak uten emblemer også.

Takker så mye!

Det er spjeld som på originalanlegget, så det funker som fy! :)

Jess, det var bevisst!

 

9 timer siden, Orjan skrev:

Ser meget bra ut! Stilfullt er vel riktige ordet 8)

Hehe, takk, det er jaggu din også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at 4-serie facelift har fått blinklys- og vindusviskerhendler fra G3x 5-serie som er av den "mekaniske" typen. Har du fått dette på din F31? Ser at det er gjort et produksjonsskille på 03/2017 på slepering og hendler, og frykter at 3-serien også har fått dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Saltkjelen skrev:

Jeg ser at 4-serie facelift har fått blinklys- og vindusviskerhendler fra G3x 5-serie som er av den "mekaniske" typen. Har du fått dette på din F31? Ser at det er gjort et produksjonsskille på 03/2017 på slepering og hendler, og frykter at 3-serien også har fått dette.

Du har vel ikke tilfeldigvis et godt bilde av disse hendlene? Har prøvd å Google litt på det, men får bare bilder av HELE interiøret på en gang 😝 Ikke noen nærbilder av de tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Saltkjelen skrev:

Jeg ser at 4-serie facelift har fått blinklys- og vindusviskerhendler fra G3x 5-serie som er av den "mekaniske" typen. Har du fått dette på din F31? Ser at det er gjort et produksjonsskille på 03/2017 på slepering og hendler, og frykter at 3-serien også har fått dette.

Joda, jeg har de samme. Dette er på '17-modellen av 3-serie også ble jeg fortalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 27.4.2017 at 8.30, fupsaker skrev:

Hehe, helt supert!

 

Nei, har jo ikke noe fra før. :(

 

Hahaha, fort gjort, det!

 

Takk, takk, svært fornøyd! :)

 

Takker! :) Nei, ikke tenkt i den retningen, for den er ikke kompatibel med elektrisk hengerfeste. Men foliering/lakkering av refleksene kan jeg kanskje ta på sikt.

 

Takker så mye!

Det er spjeld som på originalanlegget, så det funker som fy! :)

Jess, det var bevisst!

 

Hehe, takk, det er jaggu din også! 

Når en har den eksosen og elektriskhengerfeste så passer det ikke med Performance diffusor? Visst jeg forstår deg rett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mr Mykland skrev:

Når en har den eksosen og elektriskhengerfeste så passer det ikke med Performance diffusor? Visst jeg forstår deg rett??

I følge systemet til BMW er det slik, kom ikke opp som alternativ. Dessuten, etter hva jeg ser, stikker Performance-diffusor dypere inn enn standarden, og hengerfestemekanismen stikker langt ut mot diffusor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 30.4.2017 at 11.16, fupsaker skrev:

I følge systemet til BMW er det slik, kom ikke opp som alternativ. Dessuten, etter hva jeg ser, stikker Performance-diffusor dypere inn enn standarden, og hengerfestemekanismen stikker langt ut mot diffusor. :)

Okei takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 30.4.2017 at 10.22, fupsaker skrev:

Joda, jeg har de samme. Dette er på '17-modellen av 3-serie også ble jeg fortalt. 

Takk for oppklaring. Forhandleren min hadde 02/2017 produserte biler inne, og de var med de gamle hendlene, så da ble de tydeligvis endret fra 03/2017 på 3-serie også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far sin nye 4-serie har og nye typen hendler. Jeg savner de jeg har i min E92, men de er tross alt av de bedre sammenlignet med andre merker likevel. Har det vært noe klaging på at de som har blitt erstattet alltid står i 0-posisjon, eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva grunnen til dette byttet er. BMW har jo ikke for vane å bare bytte ut ting sånn uten videre heller. Finnes det noen merkelige EU-krav noe sted?

Til og med Astraen vår har "gamle" typen hendler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Hansh skrev:

Min far sin nye 4-serie har og nye typen hendler. Jeg savner de jeg har i min E92, men de er tross alt av de bedre sammenlignet med andre merker likevel. Har det vært noe klaging på at de som har blitt erstattet alltid står i 0-posisjon, eller noe slikt?

Ikke lest noe om det eller hørt noe fra forhandlere..

23 timer siden, awt skrev:

Jeg lurer på hva grunnen til dette byttet er. BMW har jo ikke for vane å bare bytte ut ting sånn uten videre heller. Finnes det noen merkelige EU-krav noe sted?

Til og med Astraen vår har "gamle" typen hendler.

Ikke lest noe om det, nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fått min første ripe i lakken, noen som har satt bildøra si i siden på bilen min på jobb i dag, selvfølgelig har vedkommende reist. Men ekstremt frustrerende. Ser ut som det ikke har gått inn i lakken, men kun klarlakken. Så da er det vel håp.. Kjip start på helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2.5.2017 at 11.04, Hansh skrev:

Min far sin nye 4-serie har og nye typen hendler. Jeg savner de jeg har i min E92, men de er tross alt av de bedre sammenlignet med andre merker likevel. Har det vært noe klaging på at de som har blitt erstattet alltid står i 0-posisjon, eller noe slikt?

Årsaken til at BMW har endret det er visstnok for å tilpasse seg deres nye kundegruppe som ikke forstår hvordan de "elektroniske" hendlene fungerer. Ren idioti spør du meg, for de nye hendlene er bare alt annet enn premium/logiske. Hvis deres nye kundegruppe ikke forstår hendlene bør de 1) lage bedre brukermanualer og 2) instruere selgerne til å lære de hendlene ved overtagelse av bil. 

Jeg tviler på at det finnes noen EU-direktiv som krever mekaniske hendler ettersom G11/G12 ikke har blitt oppdatert med disse (de har allerede oppdatert G11/G12 med å flytte rattvarme-knappen til rattet), men hvem vet. Det forundrer meg ikke mht. endringen som ble foretatt med de automatisk avblendbare speilglassene.

Jeg registrerer også at flere irriterer seg harnisk over endringen i blant annet USA, så forhåpentligvis får BMW så hatten flagrer i disse tidene og endrer tilbake ved en senere anledning. Trist for blant annet G3x sin del, da alle prototypene hadde de "automatiske" hendlene som returnerte til 0-posisjon.

Ellers svært trist å lese andre mennesker hensynsløshet, fupsaker.. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fupsaker skrev:

Fått min første ripe i lakken, noen som har satt bildøra si i siden på bilen min på jobb i dag, selvfølgelig har vedkommende reist. Men ekstremt frustrerende. Ser ut som det ikke har gått inn i lakken, men kun klarlakken. Så da er det vel håp.. Kjip start på helgen..

Kjipe greier! Det er faktiske en av grunnene til at jeg mest sannsynlig aldri kommer til å bestille meg en flunkende ny bil, hadde vært så irriterende når det kom riper i starten. Kan jeg like greit kjøpe en bil med noen små riper og diverse steinsprut allerede, så har jeg god samvittighet for at det ikke var "min" feil, samt at det ikke er like irriterende når det dukker opp noe :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...