Gå til innhold

Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020


 Share

Anbefalte innlegg

14 timer siden, fupsaker skrev:

Hadde bare Eibach Norge svart meg, hadde det kanskje blitt et sett med både dempere og fjærer, det koster ca 7k mer for hele pakken. Så spm er om det er verdt en kostnad på ca ti ink montering og firehjulskontroll med kun fjærer eller om jeg skal ta steget opp til Bilstein B6 med Eibach-fjærer.. Er tross alt en leasingbil, som jeg skal ha i to år til.. 

Ta bare fjærene, ikke vits å bytte ut demperne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre erfaringene dine - vi har jo strengt tatt ca samme understell, og ACS fjørene kommer på hos oss nærmere sommeren. Men det jeg stusser litt på er at Gulbrandsen sa at de tar hjulstilling umiddelbart etterpå - normalt sett bør de vel få sette seg litt, 1 mnd eller noe, før hjulstilling tas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, fupsaker skrev:

Har jo helt glemt at jeg også har slike på vei:

 For-BMW-F30-F31-F35-Gloss-Black-Vent-Kidney-M3-Front-Grill-Grille-2011-2016-Pair

Så det burde bli fint. Men posten fra Malaysia tar vel to mnd til. :P 

Disse blir bra, har dem selv på min. Det tok ca 1 mnd før de dukket opp i posten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/3/2018 at 15.11, fupsaker skrev:

Og da er time bestilt hos Gulbrandsen bil i Ski, ACS fjærer med installasjon, firehjulskontroll etc i etterkant.

Dette er rett opp i gata fra meg. Du får si litt om erfaringen din med dem og resultatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, papertiger skrev:

Gleder meg til å høre erfaringene dine - vi har jo strengt tatt ca samme understell, og ACS fjørene kommer på hos oss nærmere sommeren. Men det jeg stusser litt på er at Gulbrandsen sa at de tar hjulstilling umiddelbart etterpå - normalt sett bør de vel få sette seg litt, 1 mnd eller noe, før hjulstilling tas?

Jeg sjekker litt rundt det, men jeg tror også det er etterpå, ja.. Er veldig spent. Og spent på om jeg finner noen rimeligere, blir jo drøyt dyrt dette. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, arildopc skrev:

Disse blir bra, har dem selv på min. Det tok ca 1 mnd før de dukket opp i posten...

Hehe, om det bare tar én mnd skal jeg si meg fornøyd, de ble postlagt for to uker siden.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fxslin skrev:

Dette er rett opp i gata fra meg. Du får si litt om erfaringen din med dem og resultatet!

Jeg forhører meg med Sulland også, men da riktignok ikke med fjærer fra ACS, da blir det nok Eibach i stedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fupsaker skrev:

Jeg forhører meg med Sulland også, men da riktignok ikke med fjærer fra ACS, da blir det nok Eibach i stedet..

Eibach hadde vært nr. 2 på min liste om jeg ikke hadde fått tak i ACS så billig :) Du har jo evt. Rossiters i UK, kan spare litt på fjørene men spørs om totalen blir billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Om to uker skal den til Follo antirust for støydemping, jobben tar ca tre dager. Vil ha bort endel av den hjulstøyen som er fra runflat-dekkene fremfor å bytte dekk. Noen som har erfaring med de og jobben de gjør?

Endret av fupsaker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • fupsaker changed the title to Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...