Gå til innhold

Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020


 Share

Anbefalte innlegg

@flobben Ser veldig ut som et 17 Mai bilde. Trodde Audi var såpass premiumbil at man slapp å betale for oppvarming av skiltene. Eller er det slik at Audi eiere ikke trenger denne funskjonen, dere pleier å ligge såpass nære bilen foran at ingen ser skiltene. Men se hvor feil man tar. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

@flobben Ser veldig ut som et 17 Mai bilde. Trodde Audi var såpass premiumbil at man slapp å betale for oppvarming av skiltene. Eller er det slik at Audi eiere ikke trenger denne funskjonen, dere pleier å ligge såpass nære bilen foran at ingen ser skiltene. Men se hvor feil man tar. 😅

Tar litt tid å omvende seg fra BMW sjåfør. Hadde jo tre stykk BMW før denne. Definerer meg jo fortsatt som et BMW menneske, nei bildet er nok tatt i vinter. Sjeldent jeg gidder å ta bilde av bilen ser jeg. 

Og man kan jo si at Audi er blitt som porsche tar seg betalt for alt, selv setevarme var ekstra utstyr på denne. 😛

Endret av flobben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, flobben skrev:

Tar litt tid å omvende seg fra BMW sjåfør. Hadde jo tre stykk BMW før denne. Definerer meg jo fortsatt som et BMW menneske, nei bildet er nok tatt i vinter. Sjeldent jeg gidder å ta bilde av bilen ser jeg. 

Og man kan jo si at Audi er blitt som porsche tar seg betalt for alt, selv setevarme var ekstra utstyr på denne. 😛

Enig der, tar tid å omvende seg. Vi fikk for øvrig med setevarme på vår E50. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, flobben skrev:

Sjeldent jeg gidder å ta bilde av bilen ser jeg. 

Det er sånn det er å kjøre Audi, er nok å ha en i oppkjørselen foran huset om man ikke skal løpe rundt å ta bilder av den i tillegg 😂😅

Har veldig få bilder av de to Audiene jeg eide for snart 10 år siden. Like greit 😀

Men spøk til side, e-Tron er en flott elbil. Langt bedre enn hva BMW har å stille opp med på elbil fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • fupsaker changed the title to Min x F31 LCI 330i xDrive. End of lease 1.5.2020
22 minutter siden, BrokeBoi skrev:

Bevertenner ble det allikevel, men den har skummelt nok vokst litt på meg den siste tiden😐

Hehe, sant. Men jeg liker den bedre på i4 enn M3 og M4. Selvom jeg har tatt meg i å like de bedre og bedre der også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Fikk melding av eier nummer to av bilen: Lurte på om jeg ville kjøpe den. Hadde jeg bare hatt én bil nå: uten tvil. Men sitter med to. Antydes ca 320k, byttet bremser rundt baut i våres, nye vinterdekk og én sesong gamle sommerdekk. Alt på originalfelg. Km-stand: 142k. Må da være utrolig mye bil for pengene, og den eneste F31 LCI i Norge med webasto? Jeg bistår gjerne med kontaktinfo og alt til selger. :) Tenkte den kunne fått et fint liv av noen her inne. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...