Gå til innhold

Lorriz 525i og 535ia fra side 32


Bimmerlorris
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Gabz skrev:

Nice! Style 32 er en av de peneste originale BMW-felgene som finnes. Tror de vil kle bilen godt, og også veldig tidsriktige.

Takk Gabz 🙏 Ja jeg har googla og sett at de kler E34 veldig godt, så dette blir en fin investering til 535’n 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mortenej skrev:

Gratulerer Tore. Bra handleliste hos GS :) har handla litt småting der, ikke hatt noe å si på det.

Style 32 blir flott. som Gabz skriver er det noe av de fineste felgene til BMW og passer E34 perfekt.

Veldig enig i felgvalget.

Har selv et sett på e28 og vi brukte de på Tdsen og passer helt hundre på e34 .

Slenger ut et bilde her Tore og fjerner lett om det ikke er greit:

276DDA85-B808-419C-8576-A20CD592F8A4.thumb.jpeg.8f15e8da1ef7f780ed293b0ad0160f1f.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Style 32 må være en av felgtypene som kler flest BMW modeller?! De sitter også veldig bra på Z3'er også.

Jeg hadde Supersport dempere på min første Z og kan ikke si noe annet det fungerte utmerket til vanlig og inspirert gate kjøring.

Så dette tror jeg blir veldig bra på din bil, var ikke rare kontroll seddel du fikk!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, fxslin skrev:

Style 32 må være en av felgtypene som kler flest BMW modeller?! De sitter også veldig bra på Z3'er også.

Jeg hadde Supersport dempere på min første Z og kan ikke si noe annet det fungerte utmerket til vanlig og inspirert gate kjøring.

Så dette tror jeg blir veldig bra på din bil, var ikke rare kontroll seddel du fikk!!

 

 

Jeg har ikke tenkt så mye over at Style 32 er noe spesielt, men så godt på bildet Jan la ut og ser at jo, disse er skikkelig stilrene og fine, samt at de har akkurat Passe med kant 🥳🎼

Jeg hadde Supersport senk på "Brokaten" og Supersport fjører og Bilstein dempere på den siste 525’n min og syntes de fungerte veldig bra 😃👍 Nei kontrollseddelen var av det relativt hyggelige slaget denne gangen 😅👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sveigis skrev:

Veldig enig i felgvalget.

Har selv et sett på e28 og vi brukte de på Tdsen og passer helt hundre på e34 .

Slenger ut et bilde her Tore og fjerner lett om det ikke er greit:

276DDA85-B808-419C-8576-A20CD592F8A4.thumb.jpeg.8f15e8da1ef7f780ed293b0ad0160f1f.jpeg

 

Veldig fine disse felgene 😃👍 Er det 8" og 9" ? Handler av Andreas og det er den varianten. Med litt større dekk enn ønskelig men får håpe det funker ihvertfall sånn at jeg kan orke å kjøre dem til utslitt. 235/40-18 og 264/35-18 🙈🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Veldig fine disse felgene 😃👍 Er det 8" og 9" ? Handler av Andreas og det er den varianten. Med litt større dekk enn ønskelig men får håpe det funker ihvertfall sånn at jeg kan orke å kjøre dem til utslitt. 235/40-18 og 264/35-18 🙈🤣

Ja liker de jeg og😀

Disse er 8x17 all over pga jeg skulle ha de på e28en.

Skulle de vært på e34 ,ville jeg hatt 8 og 9.😀

Den kommer til å bli meget pen på bilen din Tore.😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, M-jakob skrev:

Ja det her blir flott oppgradering. Er vel en av flere andre her som også har kjørt e-34 med style 32. Passer veldig bra👌

Og med nye lys og senk så blir jo det en flott kombinasjon. 

Eneste jeg kan si er å pøs på med bilder når du får ting på plass.🤩

Spent på hvordan dette blir å kjøre med. Har aldri hatt så stort som 18" felger før. Med 235 og 265 breie dekk 🧐😅

Ja det blir knall å få senket den litt samt ferske lister og hvit-sota baklys og blinkers 😃

Skal legge ut bra med bilder så fort jeg orker å skru og styre med dette. Var visst ca tre uker ventetid på senkesettet så blir litt ventetid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Spent på hvordan dette blir å kjøre med. Har aldri hatt så stort som 18" felger før. Med 235 og 265 breie dekk 🧐😅

Ja det blir knall å få senket den litt samt ferske lister og hvit-sota baklys og blinkers 😃

Skal legge ut bra med bilder så fort jeg orker å skru og styre med dette. Var visst ca tre uker ventetid på senkesettet så blir litt ventetid. 

18 er perfekt på e34 ! her med style 37 18x8 et13 med 225/40 og 18x9,5 med 255/35... skulle ha 235 å 265 men hakka 8 var ikke å få i den størrelsen der å da :DIMG_0891.thumb.JPG.6fa4d25c9a45e3a0e71cfdfd2ebc45df.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...