Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, matts93 skrev:

Synnes faktisk denne bilen er mye finere enn 5serie GT, jobber på ferge og har GANSKE mange bilen innom for dag og det er noen sånne som reiser med oss for dag. Sto en 3serie GT som denne side om side med en 5serie GT. Synnes egentlig 5ern ser alt for stor ut, nesten som en mislykka x6... Denne derimot synnes jeg faktisk er ganske fin, ivertfall denne du har. Så absolutt ett godt kjøp! Så ut som den har fått ett fint hjem :) 

Takk 😃

Helt enig med deg! Proporsjonene er vel ikke helt perfekt på 3GT, men så mye bedre enn på 5GT. Storebror er også veldig lang, for lang for garasjen vår, så den var aldri aktuell. Herlig bil å sitte bak rattet på dog.

Bare vent til sommerhjula kommer på, løfter seg mange hakk da 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Knoett skrev:

Bare å glede seg! Hva slags dimensjon har du på sommerhjul? :-) 

Ikke noe svært, men 225/40/19 og 255/40/19 mener jeg. Blir noe tøffere enn med 17" felger 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Gorg skrev:

Ikke noe svært, men 225/40/19 og 255/40/19 mener jeg. Blir noe tøffere enn med 17" felger 😎

19" blir bra, og ikke minst mer behagelig enn 20" jeg kjører rundt på :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Knoett skrev:

19" blir bra, og ikke minst mer behagelig enn 20" jeg kjører rundt på :shock:

Mye mulig :) men er runflat på nå, så vi får se hvordan det er. Sett så mange bytte pga de var så harde å kjøre på. 

GT har jo større hjul enn resten av 3seriene heldigvis, så er vel ikke så ille? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gorg skrev:

Mye mulig :) men er runflat på nå, så vi får se hvordan det er. Sett så mange bytte pga de var så harde å kjøre på. 

GT har jo større hjul enn resten av 3seriene heldigvis, så er vel ikke så ille? 

GT tåler større hjul enn resten av serien og 20" ser unektelig bra ut på bilen og kjører flott på gode veier 😊 men med 30 og 35 i profil så er man optimist om man tror det er like behagelig på veier med ujevnheter. 

Er en i distriktet med 21". Det blir litt vel heftig 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, awt skrev:

Skiltholder foran er unødvendig. Monter det heller rett på fangeren, mye penere. :)

Med borrelås? Får se, kanskje etterhvert :) Skal se hvordan det ser ut når jeg får polert bilen

 

1 time siden, magneten skrev:

Veldig bra ;) Nå må du bare gi gass på å debadge!

Det står på lista 👌🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, awt skrev:

Borrelås, dobbelsidig tape, magneter. Igrunn hva som som helst. :)

Borrelås er vel kanskje det greieste derimot.

Skal se hva jeg finner, blir uansett ikke før jeg polerer bilen, for da skal skiltene av igjen. 

Ingen som er plaget med at skiltene blir stjålet når man bare har borrelås? 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er lettere å stjele skilter som sitter i skiltholdere enn skilter som er festet med borrelås. Har du forsøkt å rive av skilt som henger med (mye) borrelås? De sitter relativt greit. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, awt skrev:

Tror det er lettere å stjele skilter som sitter i skiltholdere enn skilter som er festet med borrelås. Har du forsøkt å rive av skilt som henger med (mye) borrelås? De sitter relativt greit. :D

Mange ganger 😃 

Hva slags brukte du? Merke/type? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...