Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, sveigis skrev:

Bra jobbet som vanlig Gorg .:)

Må si at jeg tror jeg må få meg en krukke med SV til felg .:).

Den ser jo knakendes god ut.

Vet hvordan den er på høyglanspolerte felg?

Takker 😃

Den er veldig god, lett å påføre, buffer av lett og dufter meget godt. 

God nok holdbarhet i min erfaring, men regner med coating holder lengst, men det blir ikke det samme. Foretrekker voks på alle måter, blir ikke samme opplevelse om det stinker halve tida 😬

Den funker veldig bra på alt av felger, utenom helrustet stålfelger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - Nye dekk, endelig!
16 minutter siden, bytterga skrev:

etter hva jeg forstår kjøpte du ikke runflat dekk?

hvordan føles dekkene, mindre støy?samme dimensjon framme og bak? 

 

 

Det er riktig, kjøpte non runflat.

Omkretsen er godt innafor 1% differanse.

Dekkene er mye mindre støyende, ruller lettere, så si null sporing og kjenner ut som det er enormt mye grep å hente i svingene!

Nå var det ikke nye Pirelli P Zero's men føler de har vært slik i mitt eie hele tiden.

Må si meg meget fornøyd med Goodyear Asymmetric 3. Det er 225/255

Endret av Gorg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott å høre!

Skal bytte mine dekk til neste sommer og tenker det blir non runflat på meg også.. skal nå slite meg gjennom sommeren men er slitsomt med all støyen og sporingen. runflat og dårlig asfalt er en dårlig kombinasjon..

e nu ikke lenge før man ska på med vinter luggan igjen 😎

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gorg skrev:

Det er riktig, kjøpte non runflat.

Omkretsen er godt innafor 1% differanse.

Dekkene er mye mindre støyende, ruller lettere, så si null sporing og kjenner ut som det er enormt mye grep å hente i svingene!

Nå var det ikke nye Pirelli P Zero's men føler de har vært slik i mitt eie hele tiden.

Må si meg meget fornøyd med Goodyear Asymmetric 3. Det er 225/255

Vil gjerne bytte til disse selv, men det spørs om jeg gidder.. Tror de koster for meget til at det er noen vits, tror ikke min kone blir så glad for slike utgifter heller. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, bytterga skrev:

flott å høre!

Skal bytte mine dekk til neste sommer og tenker det blir non runflat på meg også.. skal nå slite meg gjennom sommeren men er slitsomt med all støyen og sporingen. runflat og dårlig asfalt er en dårlig kombinasjon..

e nu ikke lenge før man ska på med vinter luggan igjen 😎

 

Lurt, det går nok greit så lenge det ikke er sære dimensjoner og de samsvarer foran og bak! På vinterdekk har jeg jo ikke stjernemerkede dekk heller. Disse er da lik dim, men kan jo fort slites ulikt og bli ulik omkrets etter en tid.

Har jo nettopp lagt om til sommerdekk, (hadde noen uker i mai, før corden kom frem :oops:) Håper vi får en lang høst i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, fupsaker skrev:

Vil gjerne bytte til disse selv, men det spørs om jeg gidder.. Tror de koster for meget til at det er noen vits, tror ikke min kone blir så glad for slike utgifter heller. 😛 

Ser den. Hvis du ikke trenger nye dekk så er det vel ikke mye vits.

Du har vel knappe året gamle dekk også, så de er nok bedre enn min årgang P Zero.

 

giphy.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte du rulleomkretsen før du la de på? Tenker de ble mye bedre enn de som stod på ja :) 

ps: såg du hadde levert bilen inn til storservice - når ble servicesymbolet gult? Her er det 2700km igjen til oljeskift og Vehicle check, og lurer på om jeg når det før europaferie i august. Servicen kan først tas (mtp BSI) når servicesymbolet blir gult :)

Endret av papertiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 28.6.2018 at 18.49, papertiger skrev:

Målte du rulleomkretsen før du la de på? Tenker de ble mye bedre enn de som stod på ja :) 

ps: såg du hadde levert bilen inn til storservice - når ble servicesymbolet gult? Her er det 2700km igjen til oljeskift og Vehicle check, og lurer på om jeg når det før europaferie i august. Servicen kan først tas (mtp BSI) når servicesymbolet blir gult :)

Oi, glemte av å svare.. 😬

Målte vel ikke fysisk men det skal jeg gjøre bare for å ha det gjort. 

Fikk opp servicesymbol fra -5000km mener jeg, så er jeg usikker på om det endret farge ellers? Kanskje fra -1000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Gorg changed the title to F34 320D Gran Turismo - 100000 km! Ekstralys??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...