Gå til innhold

F34 320D Gran Turismo - Ny bil på plass


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, papertiger skrev:

Det er en kjekk bil, og nok også den jeg hadde gått for om jeg skulle hatt ny elbil i dag og ikke trengte mer plass enn F36’en gir oss. Det virker å være en fin pakke og designet er også noe av det bedre i den klassen synes jeg. Så blir det spennende å se hva i4 leverer når den kommer, men den kommer noe sent til selskapet :)

Tror ikke vi kommer til å savne bagasjerommet i GTen, for det pakkes aldri fullt. Er også veldig langt så ikke alltid like enkelt å nå ting som ligger fremst i bagasjerommet.

Antar at de er ca like bred innvendig, litt kortere plass i baksetet, men ikke noe spesielt.

Liker designet godt, de nye Volvoene liker jeg, men den her bedre enn alle de. 
 

Kunne ha gått for en helt strippet 330e G21, for ca samme prisen. Men da ville også ‘’gevinsten’’ på 12000+ kr i året ikke vært der. Og en basic 330e ville ikke vært veldig stas.. 

Her får man en sedan/fastback med 408 hk, 660nm, 4x4. Må bli en morsom bil å kjøre!

0-100 4.7 sekunder, matcher eller slår følgende biler

X4 M40i 2017

X5M 2010

M140i 2017

RS6 2008

M5 2010

AMG A45 2013

Kunne jo selvfølgelig ha vært som TM3 Performance, men dette holder i massevis for meg. Stor fare for å bli lappløs med denne 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Grattis med flott Polestar, har solgt 3-4 stykker av denne de siste to ukene. Milevis bedre enn Tesla i mine øyne, også kan du forholde deg til Volvo mtp service f.eks.

Takker! Jobber du hos Volvo? Trodde de bare ble solgt på nett. 
 

Enig med deg der, litt mer sikker der enn med problemer med Tesla som ofte svarer «det er innenfor våre krav» om det skulle være feil på karroseri, lakk, skinnseter osv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Marius2002 skrev:

Kult, gratulerer :D 1500kg hengerfeste er for de aller aller fleste mer enn nok kapasitet. Sikkert en veldig god bil og i3s gir deg jo litt BMW-input i hverdagen så jeg tenker du blir fornøyd :) 

Mange takk! Ja det holder i massevis for oss. Brukte henger et fåtall ganger ifjor, men greit å ha muligheten. 

I3s og fattern sin M550D, broren min sin X5 M50D, og alt jeg får kjørt ifbm fotohobbyen. Får nok min dose når jeg ønsker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gorg skrev:

Takker! Jobber du hos Volvo? Trodde de bare ble solgt på nett. 
 

Enig med deg der, litt mer sikker der enn med problemer med Tesla som ofte svarer «det er innenfor våre krav» om det skulle være feil på karroseri, lakk, skinnseter osv.

 

Jobber innen leasingbransjen. Så jeg er borti så og si alle merker. 

Ja, de selges kun på nett men de skal vistnok kunne serves på Volvo verksteder. Alt er jo Volvo.

Har bestilt titalss Model 3 og det er alltid noe tull ved bestilling, før levering og etter kune har fått bil. Får mer og mer avsmak av hele merket. Selger det ikke med mindre kunden ber om bilen spesifikt. 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Gratulerer med enda et nytt tilskudd. Bare så ufattelig synd at Polestar høres ut som et dårlig forsøk på en high end strippeklubb i Praha.

Mange takk! 
Ja du sier noe der 😂 
Er jo litt historie bak det navnet, men det er vel ikke akkurat noe hvermannsen vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Slavearbeider'n skrev:

Jobber innen leasingbransjen. Så jeg er borti så og si alle merker. 

Ja, de selges kun på nett men de skal vistnok kunne serves på Volvo verksteder. Alt er jo Volvo.

Har bestilt titalss Model 3 og det er alltid noe tull ved bestilling, før levering og etter kune har fått bil. Får mer og mer avsmak av hele merket. Selger det ikke med mindre kunden ber om bilen spesifikt. 

Da skjønner jeg. Da sitter vel du å bestiller bilene for kunder

Slik jeg har forstått blir den levert hos Volvo i Bodø, og 3 år service er inkludert i prisen 👍🏻
 

Fått avsmak på TM3 når jeg leser at de ikke leveres ferdiglakkert engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Så faktisk bilen live da den ble dyttet inn i showroomet i Oslo sentrum

IMG_20200116_222058.thumb.jpg.739f60226b1790d39c6267095a951f08.jpg 

Så jo ikke helt lovende ut det der da 😂

Men meget pen! Og frekt oppsett med Performance pakken 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til GTen, sliter med en del knaking og gnissing som jeg mener er mellom glassene i panoramataket.

Tips til å få det bort? Kommer når jeg svinger og karroseriet krenger litt. Kjente i det bakerste glasset at det er litt bevegelse når det lager lyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, StigJ skrev:

Grattis med svenskbil @Gorg Må innrømme at de er sykt stilige de der. 

Liker også veldig godt det nye konseptet til Volvo om dagen. Meget lekre skuter hele registeret. 

Mange takk 🤓 

PS2 appelerte til meg med en gang den ble lansert, og alle små drypp av bilder og reklame siste året har påvirket meg.. 😂

Men må innrømme at jeg har ikke sett bilen selv, så tar en liten sjanse her! Fått @gregus til å kikke på den, og fikk godkjent stempel fra han 👍🏻
 

Etter snart 3 år med GTen er lysten på noe nytt og raskere stor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gorg skrev:

Etter snart 3 år med GTen er lysten på noe nytt og raskere stor. 

Merkelig det der hvordan den lysten kommer snikende på etter så kort tid. Når jeg var liten hadde vi bilene våre i 10 år og vel så det (hadde faktisk kun to biler fra jeg ble født til jeg flyttet på hybel når jeg var 16, begge to Pajeroer). Jeg begynner å klø i fingrene etter et par år merkelig nok. Har hatt Minien i over 3 år nå, og det er faktisk rekord tror jeg. Hadde jeg hatt lademulighet hjemme hadde jeg sterkt vurdert PS2 jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...