Gå til innhold

Hagen´s E24 635csi oppdate NYLAKERT


marhag11
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Skulebollen skrev:

Blir spennende og se, satser du på og ha bilen på vegen fortløpende?

Skal prøve å få den på vegen så fort som mulig men har igjen små ting som nye lister og pakninger rundt om på dører vinduer osv💸    Må også bygge om eksos og få den til og gå ordentlig... tilslutt må den vises på vegvesenet da det er import... men satser på juni/juli, håper såklart på før men penga flyr fort på gammel bil😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom den store dagen!😎 etter 2 runder med fyller i lakkboksen, intens pussing og maskering, 30 timers arbeid på 2 dager ble den lakkert kl 05:10 og var ferdig kl 6😍 

lakken ble utrolig bra! Og fargen er magisk!🙈💯

fargen ble calyptosrot men med litt lysere toner i lakken😎

 

da er det bare og begynne å pusse crome og begynne med montering av småting før resten blir lakkert neste helg😎😍

D60A9ED1-7FFE-46ED-BD9E-335612EB1EB9.jpeg

9FB36BD4-7F6B-4812-B0D4-897E02EDCCE1.jpeg

97660901-5A46-4960-B973-C46AB45E8213.jpeg

15A8632E-D070-4A18-B1E6-3A2FC3B4EBFE.jpeg

D7677AEF-7FB8-454E-A99F-760CDB7A6003.jpeg

280A088A-8164-4F48-9ECB-83245C6BDD00.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Larsinnj skrev:

Det vil jeg tro! Bare å få montert den litt forsiktig nå, så blir det knall! Fargen så veldig bra ut også :)

Blir noe montering av hengsler og smått så den er klar til montering av panser, dører osv neste helg bare🙄

ER LIVREDD for å komme borti bilen😂

veldig fornøyd hittil😂 sto mellom en mørk versjon og en lys, føler selv jeg valgte riktig vertfall😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel relativt lett å fylle i noen småstriper på nylakkert bil om du skulle være så uheldig å komme borti den. Fylle i lakk, våtslipe å polere opp igjen. Værre om du dunker på den en bulk! Men ta det med ro så går det vel bra tenker jeg. Bedre å bli ferdig et par uker seinere enn å skade den nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Larsinnj skrev:

Er vel relativt lett å fylle i noen småstriper på nylakkert bil om du skulle være så uheldig å komme borti den. Fylle i lakk, våtslipe å polere opp igjen. Værre om du dunker på den en bulk! Men ta det med ro så går det vel bra tenker jeg. Bedre å bli ferdig et par uker seinere enn å skade den nå. :)

Jajo går jo Ann å fikse på det meste sånn🙈 skal sende bilen til en som driver med detailing når den er nesten ferdig montert, båtslipp av støvkorn og evnt riper samt en god coating😎

 

blir ikke ferdig før kansje juni da deler til dette har både lang leverings tid og er dyrt🤮😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...