Gå til innhold

Hagen´s E24 635csi oppdate NYLAKERT


marhag11
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Otis skrev:

Mye jobb! Stå på, og ikke gjør ting halvferdig. Da blir dette så flott til slutt.

Eneste som blir halv ferdig i år er motor rommet🙈 det blir neste vinters prosjekt! Kan ikke lakere hele motor rommet da chassienr vises dårlig og må på vegvesenet før norske skilt...😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sveist litt til i går og begynner virkelig og se slutten! Litt igjen på kanalen men ferdig ellers  på venstre siden😎 liten bit på høyresiden og bak igjen nå!😍

 

i dag har jeg fått hentet 2 komplette dører og bagasjelokk! 99%rustfritt og til en super pris!😍

524023FB-54E6-441F-B81B-ECA220BF37B3.jpeg

A8024CA7-39BB-4AF6-BBFE-B1E7EB0D7F7A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, sveigis skrev:

Du gjør en meget bra innsats her ,og denne blir garantert bra :).

Er synd med all den rusten som ødelegger disse perlene .

Derfor er jeg glad jeg ser at denne får det bra igjen :)

Takk setter stor pris på det du sier!😍😎

 

trodde ikke disse var så ille men tydelig vis er ikke dette det beste BMW har laget😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, And-reas skrev:

Begynner å se ut som bil igjen 😁 Veldig spent på sluttresultatet her.. Jeg skal kun ta litt overflaterust på kanalene på min E46 i år, synes dét er tiltak nok å komme igang med😅 

Haha ja😎  når en først har startet gjelder det bare å ikke gi opp😂 veldig spendt på det siste selv nå😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner og se enden på dette nå! Vertfall fra dører og bak! Litt smått men det blir gjort litt i morgen og søndag😎 blir å pusse ned tak og fra front rute og bak, så ha på 2 strøk med epoxy grunning, dette pga jeg skal flytte ut av verkstedet og få den hjem til garasje.... men regner med å få gjort ganske mye før 28 sept🙄😂

3FB50E70-0A86-4BB9-B315-A6C56CADF2BC.jpeg

E40A3AD2-2EDB-4BAE-97B2-5FB9C20E4517.jpeg

D3B96067-27C5-4D47-8764-34001F927A86.jpeg

C41CA0DF-17EF-4F54-83C4-BD745A899144.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye og oppdatere om dagen😂 puss slip og sveis ekke så spennende føler jeg😂 håper på å få pusset ferdig i morgen bare jeg får taki ny kompressor... kjøpte en på Biltema i går som holdt ca 5 t kjøring... fikk ny av en annen type som skulle levere mer enn nokk(sa dem....) men arbeidstrykk på 2 bar holder dårlig til sliping😂 så blir å levere den tilbake i morgen og dra på jula og kjøpe noe bedre🙄😂 

 

fått slipt ned 98% av sidepaneler, så har igjen å slipe tak og litt på bakplata før grunning😎  blir ferdig med slip i morgen og klargjøring til grunning😎 

 

fikk montert stabstag med pollyforinger og mellomaksling i dag før bukken dro🙄 så blir vell ikke lenge til prøve start av bil håper jeg🙄😂

 

 

EA821D44-0CBC-4E23-AF4B-827EC462F78C.jpeg

29E6BBE6-D406-49B6-9877-4C2BBA191FA9.jpeg

5159DCDB-A0ED-488C-8C5B-0FA0101560DE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I godt mot dro jeg til verkstedet kl 10 i dag tidlig(lørdag morgen) og ble møtt med dør som var brutt opp og gjett om den nye kompressoren var borte... yess da kompressor, muttertrekker, forsterkere og noe luft verktøy var borte.... etter en time kom politiet og samlet finger avtrykk osv... regnet ut att det er stjålet ting for mellom 10-15 000kr.... 

 

etter noen timer måtte jeg ut å kjøpe ny kompressor igjen... 3 stk på 3 dager..😂 fikk gjort en god del på bilen selvom meste tiden ble brukt til å reparere skader og bytte dør på bygget.... alarm og overvåking er nå på plass😂  

fikk med ett tøft bilde der politiet tar bilde av 635’n😎 ene politimann virkert også intrisert i gammel bmw😎 maskering og grunning i morgen da! Opp tidlig og ta det siste som er igjen😎

27ED0AF3-D2CB-4045-900D-895F64928D9E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt er alltid kjedelig. Det verste er nesten all ekstrajobben som følger etterpå. Jeg hadde innbrudd i syvern i sommer og for og si det sånn så var skadene på døra mye verre en de 4 cd platene de stjal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Rune-K skrev:

Slikt er alltid kjedelig. Det verste er nesten all ekstrajobben som følger etterpå. Jeg hadde innbrudd i syvern i sommer og for og si det sånn så var skadene på døra mye verre en de 4 cd platene de stjal.

Tyveri ekke kult uansett 😩 ting blir ødelakt  og borte... funnet ut nå att det er mye mer enn jeg hadde tenkt som er borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...