Gå til innhold

Olsen Bil-historier


Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

Tror nok dog at fyren ikke begynte som skurk, tydelig at han har hatt et stort hjerte og ønsket å gi tilbake til lokalsamfunnet også. Det kan fort være at dette har begynt som en ærlig og ordentlig butikk, så har det mildt sagt eskalert fryktelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Det har dessverre ikke vært en eneste utgave av Finansavisen å få tak i, hverken i Arendal eller Grimstad...alt var utsolgt :( Forstålig nok siden dette har enorm lokal interesse, men en kollega fikk tak i ett eksemplar jeg får overta når han har lest den :) 

Dette er musikk i mine ører åpenbart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott skrevet ! 

 

slikt som fler skriver her også - stakkars de som har kjøpt "drømmebilen" hos Olsen bil. Som statens vegvesen er ute etter å finne og vrake. 

ikke veldig rart at familien / Olsen's bo adresse har fått folk på døra.

Er det noen her inne som har bil fra han? som kan fortelle noe om hva de har opplevd / stand bilen er i. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎02‎.‎05‎.‎2017 at 11.05, e30_joakim skrev:

Flott skrevet ! 

 

slikt som fler skriver her også - stakkars de som har kjøpt "drømmebilen" hos Olsen bil. Som statens vegvesen er ute etter å finne og vrake. 

ikke veldig rart at familien / Olsen's bo adresse har fått folk på døra.

Er det noen her inne som har bil fra han? som kan fortelle noe om hva de har opplevd / stand bilen er i. 

 

 

Jeg har bil som tydeligvis har vært innom Olsen Bil i 2011, den ble avskiltet på biltilsynet i forrige uke. Kjøreforbud på bilen nå. Grunnen er at den har hatt en stor skade venstre side foran. I utgangspunktet skulle venstre rammevange foran ha blitt byttet. Da dette er aluminium er det ikke lov å rette opp slike. Selve delen koster ca 7000 kr men det er mye jobb så BMW anslår reparasjonen til 100.000 kr.  Da sitter man igjen med en E61 som ikke e verdt noe og rest av et billån rett i overkant av 200.000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, jojr skrev:

Jeg har bil som tydeligvis har vært innom Olsen Bil i 2011, den ble avskiltet på biltilsynet i forrige uke. Kjøreforbud på bilen nå. Grunnen er at den har hatt en stor skade venstre side foran. I utgangspunktet skulle venstre rammevange foran ha blitt byttet. Da dette er aluminium er det ikke lov å rette opp slike. Selve delen koster ca 7000 kr men det er mye jobb så BMW anslår reparasjonen til 100.000 kr.  Da sitter man igjen med en E61 som ikke e verdt noe og rest av et billån rett i overkant av 200.000 kr.

Da er det nok bare å slenge inn krav/sak mot di sammen med resten av di uheldige 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6.5.2017 at 15.29, jojr skrev:

Jeg har bil som tydeligvis har vært innom Olsen Bil i 2011, den ble avskiltet på biltilsynet i forrige uke. Kjøreforbud på bilen nå. Grunnen er at den har hatt en stor skade venstre side foran. I utgangspunktet skulle venstre rammevange foran ha blitt byttet. Da dette er aluminium er det ikke lov å rette opp slike. Selve delen koster ca 7000 kr men det er mye jobb så BMW anslår reparasjonen til 100.000 kr.  Da sitter man igjen med en E61 som ikke e verdt noe og rest av et billån rett i overkant av 200.000 kr.

fyfader så sjukt kjip. virkelig noe og tenke over/sjekke opp ved bilkjøp nå om dagen. 

Hadde jeg vært deg har jeg kjørt bilen av veien og kondemnert den 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg blir bare trist ,lei meg og griseforbannet når jeg leser dette her som du f eks opplever jojr .

Er helt utrolig at et firma/person kan gjøre sånn  og være like kald og selge videre .

Jeg vet at der har skjedd mange "galskaps" opprettinger der men allikevel.

Det verste er jo at han solgte flotte fine familiebiler til nærme venner som hadde kanskje hadde startet familie og trengte en nyere bil.

Synd på de da som kanskje tok lån på 150 til 300 tusen ,og det viser seg at alt er bare vrak .

Jeg tror at denne mannen her kommer til å få så hatten passer av privatpersoner og.

Da snakker jeg god gammeldags "banke du  " metoden .

Igjen takker jeg Gud for at jeg aldri har handlet noe her hos denne personen .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6.5.2017 at 15.29, jojr skrev:

Jeg har bil som tydeligvis har vært innom Olsen Bil i 2011, den ble avskiltet på biltilsynet i forrige uke. Kjøreforbud på bilen nå. Grunnen er at den har hatt en stor skade venstre side foran. I utgangspunktet skulle venstre rammevange foran ha blitt byttet. Da dette er aluminium er det ikke lov å rette opp slike. Selve delen koster ca 7000 kr men det er mye jobb så BMW anslår reparasjonen til 100.000 kr.  Da sitter man igjen med en E61 som ikke e verdt noe og rest av et billån rett i overkant av 200.000 kr.

 

Jeg sendte den en pm! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...