Gå til innhold

E87 Radio Pro bluetooth, dab+ oppgradering etc


Anbefalte innlegg

3 timer siden, awt skrev:

Det går om man tillater Java å gjøre sitt.

Har lagt inn exeptions i Java, har brukt IE og Chrome, har kjørt kompabilitetsmodus i IE, installert alt man trenger, prøvd alle triks de selv lister opp... fortsatt ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i kontakt med Brages i Ålesund og de skal ha stor takk for at flere av de ansatte der forsøkte å hjelpe meg. Flott service!
Dessverre er enden på visa at de vet like lite som meg og ikke finner noe relevant i sitt system. Vi kom frem til at kabelen som skaper problemer for meg (den mellom antenneforsterker og bakruta) antagelig er en del tilhørende bakruta, og at det derfor ikke er en enkeltdel som er å finne i ETK.

Jeg har lett opp og ned, verden rundt, funnet 1 av de antenneforsterkerne på bruktmarkedet. Sjekket samtlige E81/87 som står som demonteringsobjekter hos huggere her til lands, ingen har DAB.. Om noen vet om noen som har E81/87 med original DAB og som kan være villige til å sprette av bekledningen på bakluka for å ta bilde av oppsettet, jeg ber på mine knær ta kontakt!

Jeg la ut bilde på nett der jeg spurte om noen klarte å se ut fra bilder av kretskortet hvordan det skulle kobles og fikk et lovende svar, men det er litt dumt å gamble med en del som ikke akkurat vokser på trær..
Den gode nyheten er i det minste at HU dukker opp på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
36 minutter siden, awt skrev:

Glemte dette litt ut, men her ser du koblingsskjema for DAB-modulen. Hvorvidt det er til hjelp kan nok derimot diskuteres.

Det hjelper ikke meg dessverre, men jeg har allerede funnet ut av det :) Skal lage en mini write-up på det når jeg får ræva i gir og får laga tråd for bilen

Endret av asv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...