Gå til innhold

Ingvaldsen's e39 530dat og 740D !


Ingvaldsen
 Share

Anbefalte innlegg

Her er en tråd jeg ikke har fått med meg, men har nå lest igjennom hele og er imponert over ditt engasjement rundt E39 og mange gode oppgraderinger!

Spennende lesing og merkelig nok har jeg nå 4-5 faner oppe fra mobile24 på E39 fra tyskland. Fikk voldsomt lyst på en godt utstyrt 540 eller en M5 av å lese her :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 14.59, Gabz skrev:

Ganske perfekt stuk på denne nå :) Facelift E39 touring med M-sport og M-par er en helt fantastisk kombo.

jotakk, føler selv at jeg ser litt lys i tunellen med bilen snart... det har blitt en god del timer og antall kroner som e brukt på bilen nå :D blir en liten opprensk av det tekniske i jula så da bør den være god teknisk stand en stund fremover. Da er det kun 19" hartge E design som mangler, synd de er umulig å få tak i til nogenlunde pris her i norge så jeg håper jeg finner et sett når jeg skal nedover kontinentet neste sommer :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Carlsius skrev:

Her er en tråd jeg ikke har fått med meg, men har nå lest igjennom hele og er imponert over ditt engasjement rundt E39 og mange gode oppgraderinger!

Spennende lesing og merkelig nok har jeg nå 4-5 faner oppe fra mobile24 på E39 fra tyskland. Fikk voldsomt lyst på en godt utstyrt 540 eller en M5 av å lese her :D 

takk for fine ord ! :D

har selv konstant oppe 5-10 faner med mobile annonser, men det er av div 530dat da det ikke lønner seg på noen måte å ta inn m5 fra kontinentet selv med nye regler med mindre du har flaks eller gode kontakter.  ihvertfall nå som markedet for m5 er veldig dårlige å prisene er rekordlave, var på tanken av å selge m5'n men det var null respons selv om jeg hadde ute den billigste orginale facelift m5'en på finn i 2-3 finnperioder.  så den blir stående på lagring fram til jeg har tid til å få den 150% teknisk stand.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • Ingvaldsen changed the title to Ingvaldsen's e39 530dat og 740D !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...