Gå til innhold

F82 M4 med Vossen felger - iPE eksos - Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Her kommer det en tråd om bilen min! Endte opp med en 2015 M4 istedenfor. Gikk for alpinhvit farge med kabontak. Føler at jeg ikke hadde X6en lenge nok til å gå lei av hvit farge 😀 Planen var å importere en F80 M3 i noen uker før jeg ombestemte meg. Dette her er faktisk noe av det sykeste jeg har kjørt! En skikkelig grom bil for BMW entusiaster!

Bilen har gått 20 000 km, og er nesten som ny. Jeg ville ha en med lav km og med det riktige utstyret. Den er som ny innvendig, men utvendig trengte den litt lakk korrigering. Jeg bestilte time hos heinejs fra detailersclub.no og ble enige om å ta en runde med maskin og to lag med voks, så nå er den som ny utvendig også :)

Ekstrautstyr:

- M Dct med Drivelogic

- Adaptiv M understell 

- Adaptiv LED lys

- HUD

- M Drivers Package

- Driving Assistent 

- HK lydanlegg 

- Elektriske seter med minne

- Dab+

- Lys pakke 

- Ryggekamera 

- Navi Pro 

+++

Bilen skal få full M Performance styling. Har bestemt meg for å kjøre med originale felger, og heller bruke spacere. De felgene kler bilen veldig godt synes jeg. Planen er å beholde bilen i kanskje litt over 1 år, og gå for en i8 neste gang :)

Legger ut noen bilder som heinejs har tatt

 

 

 

 

34348907016_cb5976be78_o.jpg

34005694930_4524b010ae_o-2.jpg

34231654072_6cd9a49ba4_o.jpg

34390456985_1e72dfbfc7_o-1.jpg

34005716560_e094371714_o.jpg

34231757722_a306098ea5_o.jpg

33579896143_ba095ba489_o-1.jpg

34259573481_9b57a4d01b_o.jpg

34348463886_9245b39ec2_o.jpg

33579988253_8594db9b54_o-1.jpg

33579960553_f06ab8f72a_o-1.jpg

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny hurtigfarkost :) 

Blir spennende å følge med hva du finner på med denne. Du fokk jo gjort mye unikt med X6en, og tviler ikke på at du finner på noen sprell her også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LEKKERT!!! Og igjen gratulerer!

Denne er jo grom allerede, og er sikker på at det blir en av de aller råeste M4ene å se!

Har som du vet kjørt F80 en del, og det er en rimelig syk bil. Den har så mye bunndrag og så mye toppeffekt at hjelpes. De som klarer å kjøre med særlig mer motor enn det der må være flink å holde seg i skinnet.. :o 

Særlig i Sport+ hvor anti-lag er svært merkbart. Og du har kanskje merket at hvis du ligger i eks 6-giret og trør pedalen i bånn, girer ned så veksles det ikke til 5-giret, men til det giret som gir deg mest effekt! Svært kjekt ved forbikjøring :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny rå bil! Denne var så pen at du nesten ikke trenger å gjøre noe med den! Etter å ha sett hva du gjort med X6'en, så forventer jeg ikke noe annet samme høye kvalitetet på mods på denne :wink:

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

Gratulerer med ny hurtigfarkost :) 

Blir spennende å følge med hva du finner på med denne. Du fokk jo gjort mye unikt med X6en, og tviler ikke på at du finner på noen sprell her også :)

 

Takk for det, Stig! Har bestilt noen M Performance deler som kommer på bilen etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Gorg skrev:

LEKKERT!!! Og igjen gratulerer!

Denne er jo grom allerede, og er sikker på at det blir en av de aller råeste M4ene å se!

Har som du vet kjørt F80 en del, og det er en rimelig syk bil. Den har så mye bunndrag og så mye toppeffekt at hjelpes. De som klarer å kjøre med særlig mer motor enn det der må være flink å holde seg i skinnet.. :o 

Særlig i Sport+ hvor anti-lag er svært merkbart. Og du har kanskje merket at hvis du ligger i eks 6-giret og trør pedalen i bånn, girer ned så veksles det ikke til 5-giret, men til det giret som gir deg mest effekt! Svært kjekt ved forbikjøring :P 

 

Takk Gorg! Ja den er helt syk! Jeg har programmert slik som jeg vil ha på den med M1 og M2 knappene på rattet. På M2 så har jeg valgt det tøffeste oppsette, og da går den virkelig unna. Med denne bilen er det nesten ikke mulig å holde fartsgrensen 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, fxslin skrev:

Gratulerer med ny rå bil! Denne var så pen at du nesten ikke trenger å gjøre noe med den! Etter å ha sett hva du gjort med X6'en, så forventer jeg ikke noe annet samme høye kvalitetet på mods på denne :wink:

 

 

 

 

Takk fxslin! Det blir nok noen oppdateringer på denne også :) Det er så vanskelig å la være hehe 😀

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, awt skrev:

Gratulerer med nok en rå bil. :)

Har aldri vært i nærheten av en M-bil selv, men kan tippe det er rimelig rått ja. :D

Takk for det :) Det er ganske rått hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...