Gå til innhold

Anbefalte innlegg

54 minutes ago, Turbo-HF said:

Noe nytt her, da? :) 

Lite nytt å melde om...
Nærmeste måtte være agurknytt som at jeg har handlet nye takbøyler som ikke er satt sammen enda og at jeg har lagt om til vinterdekk.
Også den har gått noen kilometer siden sist.
Utover det lite planer utenom at jeg vil få til widescreen Apple CarPlay.
Også hååååper jeg på at det kommer original turning en gang i tiden.

Ellers vet jeg ikke noe annet jeg kan gjøre som jeg føler sterkt for..
Noen ide?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Jan Christian Huus skrev:

Lite nytt å melde om...
Nærmeste måtte være agurknytt som at jeg har handlet nye takbøyler som ikke er satt sammen enda og at jeg har lagt om til vinterdekk.
Også den har gått noen kilometer siden sist.
Utover det lite planer utenom at jeg vil få til widescreen Apple CarPlay.
Også hååååper jeg på at det kommer original turning en gang i tiden.

Ellers vet jeg ikke noe annet jeg kan gjøre som jeg føler sterkt for..
Noen ide?

 

Agurknytt er da vitterlig bedre enn Fake-news? Synes det låter som en god plan, G3X'ene behøver ikke noe særlig tillegg enn det du allerede har, flotte doninger! Jeg prøvekjørte selv en G30 53oiXA M-Sport i 2017, da med 2-liter, bare dessverre, men nydelig bil! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ser du har hatt sideskjørt på bilen i en periode nå, og tenkte å høre om erfaringene dine med disse på norske veier. Er de verdt pengene? Jeg tenker at de egentlig er litt i veien for inn- og utstigning av bilen, samt at de samler opp skitt veldig raskt. De er vel også utsatt for en del steinsprut?

Visuelt sett ser det bra ut, men synes du at alle "problemene" er verdt investeringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
On 12/14/2020 at 1:00 AM, BrokeBoi said:

Ser du har hatt sideskjørt på bilen i en periode nå, og tenkte å høre om erfaringene dine med disse på norske veier. Er de verdt pengene? Jeg tenker at de egentlig er litt i veien for inn- og utstigning av bilen, samt at de samler opp skitt veldig raskt. De er vel også utsatt for en del steinsprut?

Visuelt sett ser det bra ut, men synes du at alle "problemene" er verdt investeringen?

Hei

Sjeldent her inne, så oppfølging blir sporadisk.
Har lite eller ingen problemer med de. Var noen få ganger borti de i starten ved inn/utstigning, men problemet er vekke nå. Ang steinsprut har ikke dette vært ett problem enda. Ser det gjerne bedre til sommeren. Skal nevne at de er lakker høyglans sort og behandlet med xpel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å få mer og mer sansen for G31. Spesielt etter at LCI kom så ser pre-LCI mye bedre ut. Kanskje med unntak av Live Cockpit, som er skikkelig kult. Samt LCI baklyktene, som er kule. 

Hvor mange kilometer har denne gått nå. Noen erfaringer å dele på hvordan du opplever den kontra F11 og hvilke eventuelle feil/mangler/irritasjoner som har dukket opp i løpet av eierskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 21.7.2017 den 7.04, Kjennern skrev:

Forstår godt behovet for NV, eneste jeg ikke liker så godt med det på F11 er at man må se på iDrive skjermen når NV er aktivert. Fungerer dårlig å kjøre bil fort og samtidig se vekk fra veien. Det er min erfaring.

Gammel innlegg men uansett. Har G30 2017 med Nv, dette systemet er alltid på når det er mørkt. Trenger ikke se på / ha på Idrive skjermen da alarm uansett kommer opp i instrument cluster / hud. Tenkte også i starten at en måtte sitte å glo på skjermen for å kunne se Elg på veien men det er ikke tilfelle.

I bykjøring når det er mørkt og dårlig sikt bruker jeg skjermen.

Endret av OMyren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, OMyren said:

Gammel innlegg men uansett. Har G30 2017 med Nv, dette systemet er alltid på når det er mørkt. Trenger ikke se på / ha på Idrive skjermen da alarm uansett kommer opp i instrument cluster / hud. Tenkte også i starten at en måtte sitte å glo på skjermen for å kunne se Elg på veien men det er ikke tilfelle.

I bykjøring når det er mørkt og dårlig sikt bruker jeg skjermen.

Helt enig i det som står skrevet her. 
NV er alltid aktivt hos meg, men svært sjeldent at jeg velger å ha det visende i skjermen. 
Slik NV er i bilen nå ville jeg aldri valgt å ikke ha det. 
Eneste grunn for å ikke velge NV er at det er vanskelig og/eller dyrt å bytte grill :P

 

IMG_4199.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...