Gå til innhold

F80 M3 San Marino blå | Bilder


Anbefalte innlegg

22 timer siden, papertiger skrev:

Perfekt kombo det her Frode. Punktum.

Tusen takk :D

22 timer siden, Walkabout skrev:

Rålekker bil, konge interiørfarge og smakfulle oppgraderinger! Gjør så utrolig mye å få på lakkerte reflekser bak - tommel opp for det. Frontleppa var også tøff, og at den ikke bygger opp på selve fangeren (som Performance dersom man velger karbonflippene). Smart å ikke svi av titusener på frontleppe, så utsatt som de er. Hjulene er også knallstilige og kler fargen :) 

Her var det mye positivitet, tusen takk :D 

Ja, den blir veldig utsatt og jeg ønsker helst å ha en i polyurethane, og ikke carbon. Da er utvalget ganske snevert..

21 timer siden, Thundercoil skrev:

Knallfin leppe :) Liker også at du har høyere bil enn meg 😎 

Takk for det. Senket den idag, klarte ikke den høyden lenger. :P

19 timer siden, danskiii skrev:

Synd man må ha skilt foran, for det siste bildet der var fantastisk fremstilling av en vakker bil! 

Er så enig.. Skiltet ødelgger mye av helheten. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule oppgraderinger! 😁 Hvordan var passformen på frontleppen? Kan godt tenke meg den på min neste F80/82 🤔 Men skal prøve å ta med meg Performance leppen videre på neste bil. 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 25.8.2017 at 18.41, BimmerFan! skrev:

Fyttigrisen for en bil! Fargekomboen er rett og slett helt rått :) 

Tusen takk for det. :D

On 25.8.2017 at 18.53, Fahad skrev:

Kule oppgraderinger! 😁 Hvordan var passformen på frontleppen? Kan godt tenke meg den på min neste F80/82 🤔 Men skal prøve å ta med meg Performance leppen videre på neste bil. 

Takk! Jeg syns den er bra mtp pris. Den passer bra i endene og rundt sidene, men har en liten glippe under på høyre side. Men det ser man bare om man bøyer seg under og ser. Den tåler en støyt hvertfall. :P 

Skal du ha deg en ny F8x?

 

-------

 

Fikk montert H&R Sport fjærene igår, det var litt herk siden det var 12-kant mutter på toppen av demperen. Det er første gang jeg er ute for, så måtte få tak i pipe... Men det gikk seg til. Nå er det jevn høyde foran og bak, men kunne godt tenkt meg den litt lavere. Kjørekomforten er perfekt i det minste. Skulle kanskje hatt noen spacere kanskje?

36683442001_040a236abc_h.jpg

36683440831_79242f3081_h.jpg

36823224265_3988a36ee0_h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst på disse felgene dine frode!

Kan se ut som spacer er nødvendig, ihvertfall med din "track record" på hjul ;)

Gjorde seg med fjører men enda uvanlig høyt for deg å være :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjempeflott M3 som har en ypperlig fargekombo. Eneste er at jeg hadde droppet soltaket og fått karbontaket heller. :-) :wink:

Har du et slags hurtigfeste for skiltet foran, eller har du rett og slett ikke montert det enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, danskiii skrev:

Har så lyst på disse felgene dine frode!

Kan se ut som spacer er nødvendig, ihvertfall med din "track record" på hjul ;)

Gjorde seg med fjører men enda uvanlig høyt for deg å være :P

De blir nok ikke solgt. :)

Den er litt for høy enda ja, men leppen tar nedi på fartshumper så spørs hvor lenge den varer. :P

52 minutter siden, E.H.D skrev:

Gratulerer med kjempeflott M3 som har en ypperlig fargekombo. Eneste er at jeg hadde droppet soltaket og fått karbontaket heller. :-) :wink:

Har du et slags hurtigfeste for skiltet foran, eller har du rett og slett ikke montert det enda?

Tusen takk! 

Karbontaket syns jeg ser rart ut på blå bil. Forstår at mange ville valgt det, men for min del iker jeg det ikke.

Har borrelås på skiltet foran. De to stripene som står igjen er fort gjort på fjerne i PS når jeg likevel tar bilder i .RAW :) 

15 minutter siden, Gabz skrev:

Gjorde seg det :) 

Takker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Skulebollen skrev:

Bøs bil!

Blir denne vinterlagret?

Takk! Nei, ikke direkte vinterlagret. Planen er å ikke kjøpe vinterhjul, men kjøre den litt i ny og ne når været tillater det. 

På den ene siden vil jeg spare den for saltet, på den andre siden syns jeg det er synd å la en så dyr bil stå i ro halve året..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fahad skrev:

Perfekt høyde på bilen nå med H&R fjærer. Jeg hadde tenkt til å la den stå gjennom hele vinteren, men vil heller selge den enn å la den stå i flere mnd. Vurderer C63s eller en F80/82 igjen med CP 😀

Skjønner. :) Competition package er absolutt verdt pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd meg litt frem med OZ Futuraene i helgen og funnet ut hvordan jeg skulle bygge de. Disse er 8,5" et13 og 9,5" et25. Opprinnelig plan var å få børstet finish på sentrene, radinox-kanter i 3 + 3,5" og 8" tønner bak. Etter å ha prøvd hjulene så må jeg si at jeg digger fargekomboen og vil beholde den, samt at 3 + 3,5" blir altfor bredt. Nå er dette på original camber, så har litt å gå å der om det blir nødvendig.

Jeg flyttet "high disk"-senter over fra framfelgene til bakfelgene med 2,5" kanter. Da ble de 9,5" et15 og sitter som et skudd foran, både i skjerm og over bremsene.

36011001274_d19382ea80_h.jpg

36011003484_32f33b5e9f_h.jpg

36036217243_fac7c8025d_h.jpg

Monterte 3" ringene på senter bak og det ser også ut til å passe perfekt. Det eneste problemet er at senter tar så vidt borti kalipper, så må ha 3mm spacer for å få klaring der. Hvis jeg får tak i 8" tønner blir de 11" et32 +3mm spacer.

36674752582_d5530728da_h.jpg

36448902290_e9a37876d9_h.jpg

Bakfelgene blir sendt til Østfold Felgteknikk imorgen for å få sjekket om 3" kantene er runde og for å lakkere de i gunmetal slik som resten. :) Litt kjedelig at det er så lite plass i hjulbuene, men fint for økonomien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...