Gå til innhold

E34 525i blir 544i


Zeveren
 Share

Anbefalte innlegg

Sveist litt, sveist mer og enda litt til! Kanaler framme ferdig, og heist ned! 

Sprayet med lakk bare for å se hvordan det blir, tror det blir bra

CIMG2294.thumb.JPG.a0b8967e5e77231103980a201bfeb8eb.JPG

CIMG2298.thumb.JPG.a0e1dc20605118532664b8bc6541c328.JPG

Ikke like fin kanal på denne siden, men orket ikke slipe så mye ekstra for noe man ikke ser, og vil heller ha hold i kanalen enn bittegrann bedre utsende :) Så etter bildet her at jeg har glemt noe å feste framskjermen i.. CIMG2299.thumb.JPG.2eb885e9675a1b0dc60b07003af2ad9f.JPG

høyre døra foran, noen som har en i bedre stand? CIMG2300.thumb.JPG.467f096eaeb5e8641043268b02414b25.JPG

Slik den står for tiden

CIMG2295.thumb.JPG.30f51e3ff80af5b9e96a7463eff0df5f.JPG

CIMG2297.thumb.JPG.d835e603b2243270b384a9563918dbed.JPG

Og donorbåten ^_^

CIMG2296.thumb.JPG.06e21d28018f3ca7894e9b536e9213e4.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Sikkert enda litt brisen fra lørdag kveld, men da har jeg begynt å sette av $$ til lakkering! Når bilen allerede er strippet ned såpass som den er er den jo nesten klar for lakk I Motorrom og overalt..

Noen polakker her I området som lakkerer skambillig, og må tross alt ha lakkert alle dører, fram og bakfanger, skjermer ++ så vlir ikke store prisen håper jeg å slenge med resten. Tar mesteparten av forarbeid selv, så hjelper nok der og :)

Usikker på om jeg tar noe under I første omgang mer enn det som må taes, tar det evt. Neste vinter. 

Gjerne kom med fargetips! Kan på forhånd si det ikke blir svart, vil ha en litt spesiell farge :) vurderer dyp rød ala vinrød, tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig I at den er fin, men har ikke helt fallt for den.. synes nesten akkurat den fargen ser litt falmet ut på en måte, lyst på en mer tydelig rød hvis du skjønner :) skal se om jeg finner et bilde som viser rødfargen jeg har lyst på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7.11.2017 at 16.45, Gorg skrev:

Utrolig flott at du tar vare på en slik bil! 

Er svært sjeldent jeg ser en E34 på norske veier, eller i det hele tatt.

Stå på!

Ser en E34 i ny og ne, tilogmed lurt en kamerat til å handle en, så kommer seg på sørlandet, hehe. 

Lei for øyeblikket av 2hjulere og vil ha noe unikt å trille i, og bilen er strippet ned så hvorfor ikke? :)

On 7.11.2017 at 18.41, Daniel. skrev:

Er ikke den Calypsorød da??

Hmm, nja kan være, men for min del ser den litt lysere ut i sola. Skal spør eieren av bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zeveren skrev:

Hmm, nja kan være, men for min del ser den litt lysere ut i sola. Skal spør eieren av bilen :)

Sollys gjør mye med farger ;) Forskjellen på fargen eg hadde på gamle E34en min var ganske stor.

Men KAN være en annen farge også. Syns i hvertfall den ligner mye på Calypso.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Daniel. skrev:

Sollys gjør mye med farger ;) Forskjellen på fargen eg hadde på gamle E34en min var ganske stor.

Men KAN være en annen farge også. Syns i hvertfall den ligner mye på Calypso.

Hmm du sier noe der, kan godt være bare sola som gjør det ja :) Hvis jeg husker riktig var den relativt nylakkert og, kan være mye friskere i lakken, at det er det som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Zeveren skrev:

Hmm du sier noe der, kan godt være bare sola som gjør det ja :) Hvis jeg husker riktig var den relativt nylakkert og, kan være mye friskere i lakken, at det er det som gjør det.

Fersk lakk kan sikkert påvirke det også ja :)

Sjekket den bilen nå, er Calypsorot Metallic - 252 som er fargekoden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daniel. skrev:

Fersk lakk kan sikkert påvirke det også ja :)

Sjekket den bilen nå, er Calypsorot Metallic - 252 som er fargekoden :)

Herlig, tusen hjertelig! Da blir det Calypsorot ^_^

Fant denne på internett nå nettopp, nesten akkurat slik jeg sikter for :wub: Sota lykter, litt mer senk og oransje blinkere så er vi der!

E34.thumb.jpg.f7b880cf367edcea05bd79c14148ebb2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Zeveren changed the title to E34 525i blir 544i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...