Gå til innhold

Min 330e M-sport (f30) ***SOLGT***


Anbefalte innlegg

1 time siden, Frode D skrev:

Toningen ble veldig bra, det ser jo likt ut som M3 CS baklyktene :) 

 De har vel mørkere bakgrunn inni lyktene snarere enn mørkere glass så ikke helt likt egentlig, men uttrykket/utseendet ble faktisk ganske likt ja, ikke tenkt over. :D  Blir bare mer og mer fornøyd selv, burde prøve å få tatt noen bedre bilder kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Fahad skrev:

Likte veldig godt toningen på baklyktene jeg også 😀 Dette er noe jeg også kunne tenkt meg på min. Skal innom Scandinano den 28 juni, så får se hva jeg gjør 😀

Ja, det tok under en time - så det er jo fristende å få gjort i samme slengen da i så fall :D 

Lysene lyser veldig godt gjennom også, så ikke noe problem med det. Intensiteten på baklysene kan jo kodes opp også om man ønsker. Jeg har kodet mine til å lyse hele tiden og satt på high. 

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fahad skrev:

Likte veldig godt toningen på baklyktene jeg også 😀 Dette er noe jeg også kunne tenkt meg på min. Skal innom Scandinano den 28 juni, så får se hva jeg gjør 😀

ahh maannnn. Jeg skal ditt 26 juni 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2019 den 0.31, papertiger skrev:

Jeg har faktisk aldri fylt 98 oktan på noe annet enn Shell, men etter at jeg begynte med det på Minien har forbruket gått ned fra 8,0 til 7,9 l/100km, og superknockingen har gitt seg. Så den V power bensinen er ikke bare humbug.

 

På 29.5.2019 den 18.45, Geir Anders skrev:

Det er jo interessant. Hvem sin Shell anbefales da? Fyller på Esso selv

 

På 29.5.2019 den 18.44, ahj skrev:

Har hørt det der selv. Jeg kjører bare på Shell sin. Si i fra når du har fylt og om de sier noe på kvaliteten på det :) 

Update på bensin. Har nå kjørt på et par tanker med Shell V-power Nitro 98 eller hva den heter. Gikk tilbake til 93(98)-oktan mappet og kjørte nye logger, men han var fortsatt ikke ultrafornøyd, og anbefalte meg å bare kjøre på 91(95)-mappet.. Ikke stor forskjell i effekt på de så greit nok sånn sett (samme turbotrykk bare mindre agressiv timing), bedre å kjøre med det og være trygg på å unngå knock, men litt rart likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par kjappe bilder. H&R Sport fjærer montert da, det ble jo bra :) Ble rimelig lavt bak, ikke sjangs til å få fingrene mellom. Helt utrolig at det ikke subber oppi (bank i bordet). Bare kjørt hjem fra verksted så langt, skal på en litt lengre tur i morgen så får vi se. Kjørekomfort ved vanlig kjøring opplever jeg som tilnærmet uendret. Må senke farten litt mer over krappe fartsdumper.

Deilig å bli kvitt det store glippet opp til hjulbuen foran hvertfall :D 

senk1.JPG

senk2.JPG

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg, ville jeg kjørt skrått opp en bratt bakke, få å sjekke hvor det subber. Du kan dra et tynt papp-ark eller lignende mellom bue og dekk. Ser ut som at det er i overgang med fanger og skjerm det subber, og da er det ikke sikkert det er vits å valse. Heller slipe litt på innsiden der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frode D skrev:

Hvis jeg var deg, ville jeg kjørt skrått opp en bratt bakke, få å sjekke hvor det subber. Du kan dra et tynt papp-ark eller lignende mellom bue og dekk. Ser ut som at det er i overgang med fanger og skjerm det subber, og da er det ikke sikkert det er vits å valse. Heller slipe litt på innsiden der.

Joo, kanskje. Potensielt modisere innerskjermen litt. Skal se om jeg får gjort som du sier og se hva jeg finner ut. Men hvis det ikke er helt åpenbart og enkelt hva som må moddes tror jeg nok uansett jeg søker hjelp. Han valsemesterduden jeg skal til har såvidt jeg skjønner greie på både BMW og valsing, så tipper han gjør det som gir mening å gjøre, enten det er valsing eller andre modifikasjoner. 

Både med tanke på gjensalgsverdi og påfølgende eier så vil jeg heller betale litt for å få det gjort riktig og ordentlig enn å risikere å kløne det til selv. Jeg har mange kvaliteter, men sånn ultrapraktisk anlagt er jeg ikke. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, macrorain skrev:

Joo, kanskje. Potensielt modisere innerskjermen litt. Skal se om jeg får gjort som du sier og se hva jeg finner ut. Men hvis det ikke er helt åpenbart og enkelt hva som må moddes tror jeg nok uansett jeg søker hjelp. Han valsemesterduden jeg skal til har såvidt jeg skjønner greie på både BMW og valsing, så tipper han gjør det som gir mening å gjøre, enten det er valsing eller andre modifikasjoner. 

Både med tanke på gjensalgsverdi og påfølgende eier så vil jeg heller betale litt for å få det gjort riktig og ordentlig enn å risikere å kløne det til selv. Jeg har mange kvaliteter, men sånn ultrapraktisk anlagt er jeg ikke. 😛 

Valsemesteren i sarpsborg området du skal til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ahj skrev:

Valsemesteren i sarpsborg området du skal til? 

Det er planen ja. Hvis ikke @lagunilla mot formodning ser noe helt obvious som enkelt kan fikses når jeg skal innom der på torsdag, ref Frode Ds forslag over. 😛 

Har du noen erfaring med han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • macrorain changed the title to Min 330e M-sport (f30) ***SOLGT***

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...