Gå til innhold

Min 330e M-sport (f30) ***SOLGT***


Anbefalte innlegg

21 minutter siden, macrorain skrev:

Hm, nå ser det ut som laderen min har sluttet å virke. Lyser bare rødt på boksen på ladekabelen og lader ikke.. 🤔

Det gjor min og noen dager, før den fikset seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Det gjor min og noen dager, før den fikset seg selv

Jeg tok ut strømmen, ventet litt, og tok den inn igjen. Ingen effekt. Så gjorde jeg det samme en gang til, og holdt inne den ene knappen (bare som et innfall) i noen sekunder og da plutselig blinket den til og ble grønn igjen. Nå ser det ut til at den fungerer.. 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Litt vårsysler. Bytt til nyoljet filter (rød olje denne gang, så fargen ble litt annerledes) 😊.. Det gamle var rent og fint det også, men kanskje litt tørt.

Dernest litt justering med bootmod3, nå kun 10% reduksjon i moment i mappet mot tidligere 20% (så ca 540nm nå) for litt mer trøkk på fine vårveier. 

F89CB7A0-0A41-43EF-8F80-27FF3E6269AA.jpeg

964ED122-6F3A-4257-B890-DDFCD0261F07.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
24 minutes ago, macrorain said:

Vært litt stille i det siste da jeg plutselig har lansert eget høyttalermerke (www.sigbergaudio.no🤔 😅 - så da flyttet fokuset seg litt fra bil en periode. Bare å si fra hvis noen vil ha en dyr subwoofer til stua. :D 

 

 

Ellers går det bra med bilen, det har kommet enda en oppdatering av Bootmod3-mappet, med ytterligere justeringer på boost control. Har vært flott kjørevær i det siste. Med masse moment og lett ettertenning i potta er det utrolig festlig å slenge denne bilen rundt på svingete landevei i solskinn. :D 

Jeg trenger sub i stua, samme me frøkna. Send meg noe details da :)

Er det bootmod til diesel også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, danskiii skrev:

Jeg trenger sub i stua, samme me frøkna. Send meg noe details da :)

Er det bootmod til diesel også?

Står masse på hjemmesidene der, og fikk nettopp artikkel i lyd&bilde også :D 

https://www.lydogbilde.no/nyheter/hoyttalere/inkognito-nye-subwoofere-fra-sigberg-audio 

Men sender deg en PM! 


Bootmod3 er kun til bensin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har hatt en minisub i bilen en stund som aldri har funket kjempebra, kassen var altfor liten for elementet. Endelig surret meg til å bygge ny, denne er tre ganger så stor, og portet istedenfor lukket. Tar litt mer plass, men elementet spiller ned, så man kan legge ting oppå den uten å bekymre seg.

Her er noen bilder (har ikke trukket den med filt enda). Det var sjukt mye mer trøkk enn gamle kassa (simuleringer antyder 10-15dB mer ved 30-40hz), må si meg fornøyd med resultatet av et par kvelders snekring. Finish var ikke høy prio hvis noen lurer 😄 😊

35F8286C-1DD6-45DC-98C8-1E5C6EF6A992.jpeg

 

5D7B422A-7EF5-4F63-9436-526A34584D4A.jpeg

2DC7DFB8-8C18-44B9-B644-94D19A22A645.jpeg

144AF8A4-BEC8-4108-BD78-52EA61238905.jpeg

 

Endret av macrorain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
På 7.5.2017 den 20.18, macrorain skrev:

Ja, her er nærbilde av kanalsplitteren da, det er leppa som stikker ut helt i bånn her. Denne bilen har ikke vinyldekalene til sideskjørtet, men kun et m performance klistremerke direkte på skjørtet. 

picture.php?albumid=10193&pictureid=5135

 

Frontleppa er splitteren som stikker ut heeeelt nederst under fronten, som man kan se her: 

Image00021_zps4fcddc84.jpg

 

Begge deler er også synlig i min forrige post da, men basert på dette er det kanskje lettere å se hvilke deler jeg mener for de som ikke kjenner dem fra før :) 

 

Det jeg personlig tenker hadde vært kulest akkurat nå var å lakkere disse splitterne foran og på siden svart. Det er kult i matt svart også, men kanskje enda fetere når de er blank svart og dermed matcher grillen. Og da kan kanskje vinyldekalen (som synlig på siden i min forrige post, som da er en svart vinyldekal med m performance merke som er klistret på sideskjørtet over splitteren) kan bli kult.

Hei flotte felger hvilke str. er det på felgene og ET? Evt dekk dim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • macrorain changed the title to Min 330e M-sport (f30) ***SOLGT***

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...