Gå til innhold

1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!


opeth84
 Share

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Den hondaen så da fin ut 😳 Hva er årsak til skroting ? Farlig rust ?

Det samme lurte jeg og på.

Ikke minst en bil som ikke er hverdagskost heller ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Bimmerlorris skrev:

Den hondaen så da fin ut 😳 Hva er årsak til skroting ? Farlig rust ?

Clutch må skiftes, girkasse må byttes,vindusrute er ødelagt,eksosanlegg er ødelagt, ulovlig senk så over 10 000 bare for nye dempere der.

Iallefall en 20-30 000 for og få fiksa den, og blei lei at det alltid var store kostnader ved hver eneste eu kontroll. Betalte tett på 20 000 sist gang ved eu, så dette begynte og koste mer enn det smakte.

Jeg hadde nok ikke fått noe særlig om jeg hadde prøvd og solgt den. Prelude i god stand er visst også ikke så lettsolgte. Dette pga folk flest vet at Prelude er dyre deler om man må skifte slitedeler 🙄

Ikke hverdagskost nei, og kommer til og savne denne. Men den har hatt et røft liv før min tid, virker det som. Rusta begynte også og komme snikende pluss bagasjerom ikke var tett, så sikkert mye skjult rust der ifra også -_-) Vurdeeeeerte og kjøpe en Prelude til og bruke min som delebil, men den Tdsen jeg kjøpte måtte jeg nesten bare ha 😅

Endret av opeth84
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ikke hørt noe ifra verkstedet angående bilen, så tenker de fortsatt feilsøker eller er veldig opptatt for tiden.

I mellomtiden har jeg vært og kikket litt rundt etter ting jeg vil ha til nyebilen. Er frista og kjøpe inn nye sommerfelger til bilen. Kontakta butikk da de kun hadde 3 stk for salg. Håper de får inn flere felger. Tenker da og bruke dekka fra det andre felgsettet som også er i 18". 

Hva synes dere andre om felgene? Har dere erfaringer med desse fra før kanskje?

 

197224.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gs sin Hartge kopifelger dette? Solgte ett sett i fjord høst med gode dekk til 3000.- Fine felger men kanten blir fort stygg.😊

Trur dei selger dei til en billig pris no på GS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, oledra skrev:

Gs sin Hartge kopifelger dette? Solgte ett sett i fjord høst med gode dekk til 3000.- Fine felger men kanten blir fort stygg.😊

Trur dei selger dei til en billig pris no på GS

Ja, de er på tilbud på GS men bare 3 stk på lager.

Åh, var det ikke så bra kvalitet på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte over 14000 for felgene med dekk så forventet vel litt meir da.

Var kantene som rustet etter bare 1 sesong. Litt min feil også skulle satt dei inn med noke før lagring.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, oledra skrev:

Betalte over 14000 for felgene med dekk så forventet vel litt meir da.

Var kantene som rustet etter bare 1 sesong. Litt min feil også skulle satt dei inn med noke før lagring.😊

Oi, ja da burde det vært bedre kvalitet. Ser at de opprinnelig er noe dyrere på GS nå om det er ordinær pris. Litt over 4000 per felg og dette uten dekk.

Hva anbefales for og ikke få rust på kantene? Noe produkt du vet om som er greit og ha i hus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde og sjekke litt på nett men fant ikke ut av det jeg lurer på. Har liten kjørekomputer i bilen originalt. Lurer på om det går an og bytte om til den store? I så fall, noen som har for salg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opeth84 changed the title to 1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...