Gå til innhold

1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!


opeth84
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, opeth84 skrev:

Ja, det har blitt litt nå men også vært flere dager med strålendes vær! Var innom i romjulen og sjekket tilstanden på sedanen. Eksosanlegget er fortsatt uendret. Regner med det snart er i boks!:) 

Kjekt å høre Tdsen deres blir brukt masse! Deres er riktig flott å se på 😁 Godt nytt år!

Godt nyttår til deg også Tor Magne 😀.

Ja vanlig snø som holder seg er pent og koslig ,men her nede blir det bare rot ..

Godt å høre det drar seg til nå her.😊🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter året med permitering igjen, men får bare gjøre det beste utav situasjonen. Får mer tid til bilene iallefall og det er enklere å avtale time for visning av sedanen når eksosanlegget er på plass :)

Stemningsbilde av touringen og min flotte kjæreste. Håper alle har hatt en fin juleferie og at dere har samlet nye krefter til å skru på E34'ene deres 😁😉

20210103_203110.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Zeveren skrev:

Fy fader å kjipt da med permittering. Men husk, banken har alltids penger 😂 neida. Håper det blir gang på eksos snart, så bilen din kommer på veien! Det fortjener en så flott Tds

Det går seg nok til- bare slik det er for mange rundt omkring her i Norge, men selvsagt litt surt ja 🙄

Takk for det! Håper du har hatt en fin juleferie. Godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, viggo E34 skrev:

Godt nyttår Tor Magne, håper det ordner seg med både bil å jobb ganske kjapt😊 

Tusen takk for det, Viggo!😊 Krysser fingrene for det! Får håpe på det ikke blir altfor lenge til man kan ta trøndelag-turen også 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år Tor Magne. Kjipt å starte året med permitering. Har vært heldig å fått jobbet full dette merkelige året.

Snå fikk vi nok av, glad E34 min står inne. Kunne faktisk fått skrudd litt om jeg hadde hatt tid og deler. Står fortsatt med fronten i lufta og venter på kortere fjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2021 den 21.14, Mortenej skrev:

Godt nytt år Tor Magne. Kjipt å starte året med permitering. Har vært heldig å fått jobbet full dette merkelige året.

Snå fikk vi nok av, glad E34 min står inne. Kunne faktisk fått skrudd litt om jeg hadde hatt tid og deler. Står fortsatt med fronten i lufta og venter på kortere fjører.

Tusen takk for det, Morten! Ja, reiselivsbransjen er ganske utsatt. Håper og tror at det ikke er langvarig!

Mye rundt omkring nå, og i grunn veldig greit, synes jeg :) Gleder meg på dine vegne at du har kommet så langt på vei med din touring 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2020 den 23.53, viggo E34 skrev:

Bakre delnalene koster vel ikke mer enn 1000kr, men du kan jo høre med Julian Oldervik. Kontakt han på face, han har nylig høgd flere tds

Sendt Julian en melding. Får se om han fortsatt har tds deler til salgs. Har også sendt til noen til via Finn.no og lagt ut forespørsel på Facebook. Spørsmålet er vel om folk er villig til å sende 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadtrip med tvillingbror til Trondheim for å handle bil og Bmw deler av @viggo E34 😊 Takk for handelen og praten. Var kjekt å treffes igjen :bmw: Håper det blir nyere Bmw på deg på sikt😊

Litt bilder fra turen. -24 grader på det meste under turen!😨

 

20210114_115457.jpg

Ombord i Kanestraum - Halsa ferga med fantastisk vær!

20210114_200253.jpg

20210114_204823.jpg

20210114_222126.jpg

Endret av opeth84
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, viggo E34 skrev:

Hyggelig å treffes gjenn Tor Magne 😊

Håper turen hjem gikk bra👌🏼

Vi får se hvor lenge man evt blir uten BMW, når man får laget anonse å evt solgt unna😊

Det var det så absolutt og du må bare slå på tråden om du noen gang er i området 😊

Takk-turen gikk bra men var veldig uvant å kjøre med piggfritt 😂

Hehe, sant det- den Bmw basillen er vanskelig å bli helt kvitt 😉 God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opeth84 changed the title to 1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...