opeth84 255 Posted January 18 Author Share Posted January 18 2 timer siden, sveigis skrev: Men ingen eksos enda Tor Magne ?😊 Jækla tøft baksete det der hvertfall .👍 Mulig fått tak i det også Ja,er flotte desse setene Link to post Share on other sites
sveigis 8952 Posted January 18 Share Posted January 18 1 time siden, opeth84 skrev: Mulig fått tak i det også Bra 😊😊 Link to post Share on other sites
Mortenej 296 Posted January 19 Share Posted January 19 Herlig baksete Tor Magne, 2+2 blir bra Dette trenger farge uansett. Håper du har landet eksos også, nærmer seg godkjent bil snart. Link to post Share on other sites
opeth84 255 Posted January 20 Author Share Posted January 20 15 timer siden, Mortenej skrev: Herlig baksete Tor Magne, 2+2 blir bra Dette trenger farge uansett. Håper du har landet eksos også, nærmer seg godkjent bil snart. Ja,det gjør det - men synd siden dette er slik farge jeg liker SVÆRT GODT til E34 xD Kommer nok en oppdatering på eksosanlegg senere her i forumet! ;D Link to post Share on other sites
opeth84 255 Posted Saturday at 04:35 PM Author Share Posted Saturday at 04:35 PM (edited) Etter langt om lenge. ENDELIG eksosanlegg til sedanen! Edited Saturday at 06:28 PM by opeth84 . Zeveren and Bimmerlorris 2 Link to post Share on other sites
Zeveren 116 Posted Sunday at 09:00 AM Share Posted Sunday at 09:00 AM Herlig! Blir godt å se en av dem i drift og skiltet ihvertfall 😁 gratulerer! opeth84 1 Link to post Share on other sites
opeth84 255 Posted Sunday at 03:04 PM Author Share Posted Sunday at 03:04 PM 6 timer siden, Zeveren skrev: Herlig! Blir godt å se en av dem i drift og skiltet ihvertfall 😁 gratulerer! Ja, jeg gleder meg masse til å kjøre denne igjen 😁 Tusen takk 😀 Link to post Share on other sites
sveigis 8952 Posted Sunday at 03:57 PM Share Posted Sunday at 03:57 PM Se her ja dette blir bra 😀 Nå kan snart kose deg med e34 igjen Tor Magne ,veldig gøy.😎 Link to post Share on other sites
Mortenej 296 Posted Sunday at 08:22 PM Share Posted Sunday at 08:22 PM Herlig Dette blir bra. Da er det håp om at det kommer nok en E34 tilbake på veien, dette er gull. Link to post Share on other sites
opeth84 255 Posted yesterday at 09:22 AM Author Share Posted yesterday at 09:22 AM 17 timer siden, sveigis skrev: Se her ja dette blir bra 😀 Nå kan snart kose deg med e34 igjen Tor Magne ,veldig gøy.😎 Ja, godt å ha skikkelig eksos nå! Takk! Det blir en fryd å sette seg bak rattet i godkjent Bmw igjen 😁 Link to post Share on other sites
opeth84 255 Posted yesterday at 09:24 AM Author Share Posted yesterday at 09:24 AM 12 timer siden, Mortenej skrev: Herlig Dette blir bra. Da er det håp om at det kommer nok en E34 tilbake på veien, dette er gull. Klart det er håp Stasjonsvogna skal også tilbake på veien, selv om det har tatt sin tid. Får spørsmål i ny og ne om jeg vil selge den, men DET skjer ikke! 😂😅 Mortenej 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts