Jump to content

1993 Bmw E34 Tds touring. Anskaffet 1994 E34 525Tds sedan (side 19). TDS med startproblemer

Recommended Posts

10 timer siden, sveigis skrev:

Au ..

Er den helt død nå da?

Vet ikke hvorfor den oppfører seg slik, men motoren vil ikke holde seg i gang. Hjelper ikke om man forsøker å gi litt gass heller.

Men merka den plutselig kutta motoren (2 ganger på kort tidsrom) når jeg tok av i et kryss og hadde så vidt kommet meg i 2.gir for så å kutte helt motoren og jeg måtte stå og kinne litt før jeg fikk start 🤔

Edited by opeth84
.
  • Replies 743
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Leste akkurat gjennom denne. Du har virkelig vert uheldig med den bilen og noen av folkene som du har betalt for å fikse ting. Så tenkte jeg skulle tilby meg og hjelpe deg litt med den diesel pumpa vi

Savner å bruke denne på vinterstid-mye morro med bakhjulstrekk 😊 Sparer opp til overhaling av pumpa,kanaler begge sider og litt deler til frontstillingen,et stag bak og fikse rust under batteriet. For

Da var nok en Bmw handlet inn. Tenker jeg vil legge inn oppdateringer i samme tråden her om den 😊  Ble en Tds til 🤣

Posted Images

16 minutter siden, Mortenej skrev:

Kjipt Thor Magne. Håper det bare er en bagatell.

Kan virke som den ikke får diesel??

Ja, det kan jo være en plass å sjekke først. Får se om jeg finner hvor slangene tilhørende drivstoff er i motorrommet og om de er helt tørre for diesel. 

Takk for tipset!

54 minutter siden, sveigis skrev:

Det første jeg tenker er dieseltiførsel her ,men isteden for å bombardere denne tråden med synsing ,sender jeg deg en melding med tips til deg Tor Magne .😊

Snakket litt med en kollega av meg som også har Bmw. Han har opplevd noe lignende, og da var det diverse filtere som gjorde at motoren ikke fikk tilgang til drivstoffet. 

Skal ta meg en tur denne uka og få handlet inn litt diverse deler. Prøvde å få ordna deler fra Autodoc hvor det var 39% rabatt på bremser, men det kom ikke opp som valg med meg🤔 Får kjøpe inn dette til vanlig pris heller.

7 timer siden, sveigis skrev:

Sendt deg melding på Messenger .😊😊

Takker! Skal få sjekket den senere. 

Biltema i Ulsteinvik hadde hverken oljefilter,kupéfilter og luftfilter inne i sitt sortimang og de bestiller ikke inn mer heller. Uflaks når man vil ordne bilen raskest mulig xD

Da er Bmwen oppe og går som normalt igjen! 😁 Prøvde å starte den som normalt i sted, og motoren slukna like etterpå. Gløda den to ganger og den fyrte tvert uten problem. Nå starter den uten problemer. Fylte på med ny motorolje også :)