Gå til innhold

1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!


opeth84
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, oledra skrev:

Gratulerer med kjempefine felger. Kler bilen veldig bra.

 

Takk for det😁 Er felger jeg liker kjempe godt dette! Liker fargen på din E34 bedre i grunn. Flott bil! Har du mange E34 igjen nå?

Hadde også lyst på Parallell felger, men de fant jeg kun med altfor høyt innpress 😅

Endret av opeth84
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant tak i noe jeg har lyst og skaffe til bilen min og kom over skvettlapper. Kort kjøretur unna meg også, men selger virker svært useriøs og svarer ikke. Irriterende. So close but still so far away #-o

Rop ut om noen selger skvettlapper eller vet om hvor man får tak i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bimmerlorris skrev:

Hva skal denne kunne avdekke av feil ? Du får teste den og legge ut resultat 😃 Jeg har hørt så mye ymse om disse skjønner du 🤷‍♂️ 

Billig sak som sletter airbag feil bare :) Tenkte det var greit og ha i hus, da jeg kommer til og skifte til sportsratt på en av Tds'ene, om ikke begge og i tilfelle jeg utløser airbag ikonet i dash :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde E61, kjøpte jeg billig Icarsoft så man kan gå inn og slette feilkoder. Har den enda, brukte den i går på E53'en da en bremsevarsler lyste. Den kosta meg 600 kr ca tror jeg, E61 fikk opp feilmeldinger på lite luft i hjula og abs-sensorer i hytt og gevær så tenkte det var lurt å ha en sånn liggende. Min er gammel tror jeg, men kjwkk å ha :P

 

Likte også felgene veldig godt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shattered skrev:

Da jeg hadde E61, kjøpte jeg billig Icarsoft så man kan gå inn og slette feilkoder. Har den enda, brukte den i går på E53'en da en bremsevarsler lyste. Den kosta meg 600 kr ca tror jeg, E61 fikk opp feilmeldinger på lite luft i hjula og abs-sensorer i hytt og gevær så tenkte det var lurt å ha en sånn liggende. Min er gammel tror jeg, men kjwkk å ha :P

 

Likte også felgene veldig godt :D

Nice! Sikkert ikke en dum sak og ha! Jeg hadde en sak til min andre bil som var nyere som man koblet til direkte i bilen og man fikk lest av og fjerna feilkoder via mobilen. Går dessverre ikke til Bmwen da den er for gammel og ikke har slik kobling🙄

Takk! Synes desse felgene er knall på gammel E34! Er fine på E39 også i grunn 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kommet over mer deler jeg vil ha på sedanen, men fikk hverken svar på mail og tlf 😣 Fant lister til front og bakfanger med refleks, som jeg har hatt lyst på veldig lenge. Får prøve og bare purre mer på de. Også ikke fått noe respons fra Swissvax Norge, men det kom ikke som noen bombe da de er dårlige og svare på henvendelsene mine fra tidligere også🙄 Tenker og kjøpe Colourlock heller og farge med det, da de kommer i original Bmw farge også.

Venter på litt mer pakker i posten, så gleder meg til bilen kan bli henta etter påske forhåpentligvis så delene får kommet i bilen 😁

Ønsker alle en riktig fin påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rop ut om noen har sportseter i skinn for salg eller vil bytte. Helst i blått men kan være hvilken som helst farge, da jeg skal farge om mitt interiør. Trenger kun fremsetene og kan eventuelt byttes mot sorte skinnseter med armlen.

 

post-52426-0-31937300-1436758463_thumb.jpeg.jpg

post-52426-0-51508100-1445179389_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opeth84 changed the title to 1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...