Gå til innhold

1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!


opeth84
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt noe fuktighet i touringen, og det har resultert i dette. Mistenker det er ene pakninga i døra ikke er helt som den skal være. Gikk endel tid i skrubbing her ja! 😣🤢 Godt jeg fikk sett det før det ble altfor ille!

 

 

20200419_194758.jpg

20200419_194803.jpg

20200419_194813.jpg

20200419_210514.jpg

20200419_210509.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, viggo E34 skrev:

å fy faan tenkte jeg da jeg så ratte men blei da greit dette nå👌🏼

Ja, jeg ble noe redd for rattet da jeg såg det i dag, men heldigvis såg det verre ut enn det var, da rattet har mista mye av fargen sin også.

Skal se om jeg får kjøpt meg presenning i morgen så den står tørt fremover (tørrere iallefall) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på høy tid og få satt inn interiøret jeg farget en god stund tilbake. Fikk ut sjåførsetet uten noe problem, men passasjersetet var et mareritt og holde på med, da forrige eier har satt skruen feil vei (innover mot setet), samt den var slitt. Etter godt over en time, gav jeg opp hele opplegget. Får kjøpe inn ei metallsag eller lignende og kappe av hodet på skruen og skaffe ny.

Må også få demontert baksetet igjen og montert det skikkelig igjen samt ordne slik at det går helt i lås.

 

20200421_194910.jpg

20200421_204955.jpg

20200421_205005.jpg

20200421_202415.jpg

20200421_205733.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg oppdaget fukt og mugg innvendig i bil, har den stått til lufting i flere dager og anskaffet presenning til bilen, så det ikke blir mer fuktproblemer i mellomtiden til jeg får ordnet så bilen er tett igjen. Irriterende at man ikke har Biltema i området. Bilxtra skulle ha nesten det dobbelte for presenning😅

Ser at bilen har fått litt klarlakk slitasje rundt omkring, og nå blir den iallefall beskytta mot mer slitasje der. Ser ikke frem til og begynne på klarlakk rep på sikt 🙄 Virker som tidskrevende og kjedelig arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Shattered skrev:

Meget bra dette Tor Magne! :D Synes det var litt uvant å se noen bytte TIL og ikke fra grått interiør,  men om du liker det ser jeg ingen grunn til å ikke kjøre på ;)

Takk takk! 😁 Ja, jeg går vel litt imot strømmen som solgte Rondellene OG bytter ut det sorte interiøret 😅 Det andre interiøret, som jeg har farget i granitt grå, har varme i setene da, og det er gjerne en fordel om vinteren. Samt sort skinn blir bra varmt om sommeren:crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, viggo E34 skrev:

Blir nokk bra dette Tor Magne, håper det blkr mye fart i tråden her fremover nå☺️

Mnja det spørs litt. Det merkes at man er permitert, for og si det slik🙄 Så går veldig etter lommeboka nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, viggo E34 skrev:

fått deg bakrutespoiler du da☺️

hvordan ligger det ann med denne nå egentlig? er bilen i bruk eller står den på verksted enda?

Jepp, ville prøve noe nytt på E34 😊

Fortsatt på verksted🙄 Jeg venter på svar fra han som har fjærbein til min bil-det står fortsatt på hans bil og han gir beskjed når det er blitt demontert. Ellers må jeg si jeg er meget lite imponert over verkstedet jeg har brukt, og kommer ikke til og bruke det fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • opeth84 changed the title to 1994 E34 525Tds sedan (side 19).Kjøpt 1995 520i touring (side 64)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...